تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال در آزادی موفق شد با نتیجه 2-0 تیم ملوان را شکست دهد.



استقلال با ترکیب سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، محمدرضا خرسند نیا،خسرو حیدری، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی (جاسم کرار 59)، جابر انصاری، آرش برهانی (ریوالدو 84) و ملوان با سیدحسین حسینی، عزت‌ الله پورقاز، حسین ماهینی، عزیز معبودی، کنعانی‌ زادگان، سعید یوسف‌ زاده، محمد آبشک (سید جلال رافخایی 76)، پژمان نوری، مازیار زارع، آرش افشین و فرزاد حاتمی به میدان خواهند رفت.

استقلال در حالی به مصاف میهمان خود رفت که با توجه به پیروزی سایپا در بازی شب گذشته در مکان دوم قرار داشت. از طرفی ملوان که اندوخته سه امتیازی از هفته اول داشت با امید فراوانی به مصاف استقلال آمد.آبی ها در این بازی دو مهره تاثیر گذار خود یعنی کرار و سجاد شهباززاده را روی نیمکت می دیدند. یکی به دلیل محرومیت و دیگری به دلیل مسائل انضباطی ناشی از عدم پرداخت معوقات!
استقلال تهران  2 - 0 ملوان بندر انزلی

گلزنان: امید ابراهیمی (دو گل)
 ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی
تیم داوری: شاهین حاجی بابایی- تورج عیوض محمدی- رحیم شاهین- سیدرضا مهدوی ناظر داوری: هدایت ممبینی
کارت زرد: امین حاج محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، حسین ماهینی، عزت الله پورغاز، شهاب کرمی
برترین بازیکن زمین     امید ابراهیمی


در نیمه نخست این دیدار، استقلال فوق العاده بازی را آغاز کرد. استقلال در همان دقیقه 4 به گل رسید. گلی که به نظر می رسید سالم بود ولی کمک داور آن را به علت هند خسرو حیدری مردود اعلام کرد. این گل را محسن کریمی به ثمر رسانده بود. پس از آن یکی دوبار استقلال روی ارسال های میثم مجیدی و یک بار نیز روی شوت جابر انصاری ایجاد موقعیت کرد. در دقیقه 11 نیز ضربه استثنایی خسرو حیدری تیر دروازه را به لرزه درآورد.

پس از این موقعیت ها بازی کمی آرام تر شد و ملوان توانست خود را از زیر فشار استقلال خارج و موقعیت هایی را نیز روی دروازه این تیم خلق کند. در دقیقه 22 ضربه آزاد و خطرناک پژمان نوری با سایش به تیر افقی و  فاصله کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

اما در دقیقه 28سانتر زیبا و مواج حیدری با ضربه سر دقیق ابراهیمی گل اول استقلال را وارد دروازه ملوان کرد تا آبی پوشان از حریف خود پیش بیافتند.

پس از این گل استقلال آرامش بیشتری گرفت و راحت تر از قبل بازی را ادامه داد. یکی دوبار روی پاس های در عمق می توانست خطرساز شود ولی خطاهای ملوانی ها اجازه خلق موقعیت به آبی ها نمی دادند.

تا اینکه در دقیقه 28 و پس از خطای عزت الله پورقاز، امید ابراهیمی یک سوپر گل را از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.نیمه اول با حساب دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز استقلال هجومی آغاز کرد؛ در دقیقه 48 پاس کات بک حیدری به شکلی خطرناک از جلوی مهاجمین استقلال عبور کرد تا خطر روی دروازه ملوان برطرف شود.در ادامه بازی آرام تر شد. نه استقلال نیازی به حمله داشت و نه ملوان توان آن را. در دقیقه 72، ابراهیمی باز هم با ک ضربه ایستگاهی دروازه را تهدید کرد اما این بار واکنش حسینی مانع از گلزنی وی شد.

در دقیقه 73 آرش برهانی در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن حسینی کوبید و این موقعیت نیز برای استقلال از دست رفت. آبی ها باز هم جلو کشیده بودند.

در دقیقه 83 فرزاد حاتمی ضربه ای را به سمت دروازه زد که از کنار دروازه راهی اوت شد و داور اعلام کرنر کرد.

بازی پس از این صحنه باز هم آرام شد و دو تیم ظاهرا به همین نتیجه رضایت داده بودند. داور دو دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در این دو دقیقه هم اتفاق خاصی رخ نداد. به این ترتیب استفلال با شکست دو بر 0 ملوان با 6 امتیاز به صدر جدول بازگشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد