تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی در نشست خبری قبل بازی با سپاهان اظهار امیدواری کرد که تیمش برنده بازی باشد.



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ که تاکنون به همراه پرسپولیس در خارج از خانه به سه امتیاز نرسیده، امیدوار است سپاهان را بعد از 26 بازی در خانه اش با شکست مواجه کند.


او در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش در هفته سوم برابر سپاهان با ابراز خوشحالی از حضورش در اصفهان گفت: بعد از حدود 10 سال به اصفهان آمده‌ام و می‌دانم که میهمان یک تیم بزرگ اصفهانی خواهم بود. باید اعتراف کنم که میهمان تیمی هستیم که بیش از پنج سال است، بهترین تیم ایران محسوب می‌شود.

سپاهان خوب است و پرسپولیس بهترین و بزرگترین

باید بگویم قهرمانی فصل گذشته سپاهان با تلاش همکار خوبم حسین فرکی به دست آمد که چند سال در تیم ملی با او کار کرده‌ام. با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائلم، اما باید بگویم پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و مطمئناً فردا نیز به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب اصفهان را ترک کنیم و این نتیجه را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. بزرگی یک باشگاه را تاریخ، تعداد هواداران و کارکنان (پیشکسوتان و ورزشکاران) و غیره نشان می‌دهند. این نشان‌دهنده بزرگی یک تیم و باشگاه است که پرسپولیس تمام این معیارها را دارد. من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که سپاهان در پنج سال اخیر بیشترین افتخارات را کسب کرده و بهترین تیم ایران بوده است. در کنار سپاهان و پرسپولیس، استقلال هم تیم بزرگی است.

فصل گذشته با اشتباهات مان برابر سپاهان باختیم

متأسفانه ما آن بازی را با بدشانسی و اشتباهات ساده خودمان واگذار کردیم. امیدوارم فردا از این اشتباهات خبری نباشد. ما خوشحال هستیم که باید در یک دیدار بزرگ به مصاف سپاهان برویم، چون این یک دربی واقعی است و مطمئنم هواداران از آن لذت کامل را می‌برند. ما به دنبال ارائه هرچه بهتر بازی و کسب نتیجه خوب هستیم.

درباره ترکیبم چیزی نمی توانم بگویم

نمی‌توانم بگویم فردا چه کسانی بازی می‌کنند بلکه می‌توانم بگویم غایبان ما چه کسانی هستند. نوراللهی، مکانی، مسلمان، فاطمی و رحمتی به همراه کریم باقری در تهران ماندند تا تمرین کنند. هادی نوروزی هم به علت محرومیت همراه ما نیست. البته اگر دوست دارید می‌توانم ترکیب تیمم و یا حتی اسامی بازیکنانی که ضربات آزاد را می‌زنند، اعلام کنم.

هیچ وقت دنبال بهانه نیستم

من هیچ وقت دنبال بهانه نیستم و حتی در بازی اول‌مان هم که پنج بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بهانه نگرفتم. ما با اتوبوس به اصفهان آمدیم، چون بهترین راه برای سفر به این شهر بود. اتفاقاً ما اتوبوس خیلی لوکس و راحتی هم داریم. یک سؤال از شما دارم. چطور به این اندازه مطمئن هستید که فردا مقابل سپاهان شکست می‌خوریم و پیش‌بینی می‌کنید من بعد از بازی بخواهم بهانه بیاورم.

ایمان اشتباه کرده و باز هم اشتباه خواهد کرد

درست است که ایمان اشتباهات زیادی کرد، اما او دروازه‌بانی جوان به حساب می‌آید. این یک واقعیت است که صادقی حتی در 10، 15 سال آینده زندگی ورزشی خودش هم باز اشتباه‌ خواهد کرد، اما اکنون به لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارد. اعتمادبه‌نفس صادقی برگشته و انگیزه‌اش کامل است. فکر نمی‌کنم در دنیا آدمی وجود داشته باشد که در زندگی‌اش اشتباه نکرده باشد. امیدوارم از اشتباهات‌مان درس بگیریم و طبیعی است صادقی هم در تمرینات اشتباهاتش را برطرف کند.

تفاوت سپاهان و پرسپولیس در چیست

آن چیزی که اکنون باید موجب فخر ما شود این است که هفت هشت تیم در لیگ ایران با یکدیگر همسطح هستند و هر کدام با توجه به معیارهایی که دارند می‌توانند گزینه جدی برای قهرمانی باشند، اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس بالای 30 میلیون هوادار دارد و این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد. اگر به نتایج گذشته هم نگاهی بیاندازیم پرسپولیس بیشترین قهرمانی را کسب کرده و جدا از نتایج چند سال اخیر بهترین نتایج را گرفته است. اینجا باید به باشگاه سپاهان و در رأس آن اصغر باقریان که مدیرعامل این باشگاه است، تبریک بگویم. به این دلیل که سپاهان در این چند سال نتایج خوبی کسب کرده و دوستان من که در این باشگاه سابقه مربیگری دارند و جزو دوستانم محسوب می‌شوند همیشه از سپاهان تعریف و تمجید کرده‌اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد