تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های صبا و گسترش فولاد با تساوی 1-1 به پایان رسید.





هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران 94-95
ساعت 19:25 روز پنج شنبه 22 مرداد
ورزشگاه یادگار اما شهر قم؛ کمتر از 500 تماشاگر

گروه داوری: بابک وسیله بر کمک داوران: سعید زارع و حمزه علی سلیمی
 

صبای قم:

حامد لک، مسعود حق‌جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی

گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی، امین درویشی، داریوش شجاعیان

نیمه اول:

در نیمه اول، صبای قم خیلی زود با اشتباهان مدافعان تیم گسترش فولاد به گل رسید. در دقیقه 8 این بازی روی اشتباه مرتضی اسدی و گل به خودی این بازیکن صبای قم 1-0 از گسترش پیش افتاد.

پس از این گل کسترشی ها روی دروازه تیم صبا فشار آورده و موقعیت هایی نیز خلق کردند که حاصلی در پی نداشت. در دقیقه 18 این بازی در حالی که گسترش فولاد موفق به باز کردن دروازه صبا شد، داور بازی این گل آفساید اعلام کرد که این تصمیم وی اعتراض تبریزی ها را در پی داشت.

پس از گل مردود گسترشی ها بازی کمی آرام شد و گسترش فولاد چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه صبا داشت که حاصلی در پی نداشت تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم گسترشی ها بر میزان حملات خود افزودند و در دقیقه 55 حاصل این حملات را گرفته و صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این پنالتی را شهرام گودرزی با وجود تشخیص صحیح حامد لک وارد دروازه تیم صبا کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

پس از اینکه گسترش فولاد به گل تساوی دست یافت به حملات خود ادامه دادو خیلی زود در دقیقه 58 گل دیگری را نیز به ثمر رساند که داور بازی آنرا آفساید اعلام کرد تا بازهم گسترشی ها نسبت به تعویض وی معترض باشند.

در دقایق پایانی بازی دو تیم از لحاظ بدنی وضعیت چندان خوبی نداشتند و همین امر کیفیت بازی را به شدت پایین آورده بود. در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید تا دو تیم گماکان با پیروزی بیگانه بمانند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد