تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های تراکتور و راه آهن با نتیجه 1-1 تمام شد.



هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
ساعت 18:50 روز جمعه 23 مرداد
ورزشگاه یادگار امام تبریز، 10 هزار نفر


گروه داوری: اشکان خورشیدی، فرزاد بهرامی، میریعقوب حجتی، رضا عادل، ناظر داوری: محمدعلی فروغی
ترکیب دو تیم

تراکتورسازی:

محمد رضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، علی حمودی ،سعید آقایی، احمد عبدالله زاده، آگوستو سزار، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، آیان رمزی و حمزه یونس

راه آهن:

ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، سیداحمد مهدی زاده، بهادر عبدی، مهدی جعفرپور، محسن ایران نژاد ، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی و میلاد محمدی

نیمه اول:

بازی دو تیم در حالی آغاز شد که تیم تراکتورسازی در میان تشویق بی امان هوادارانش از همان ابتدای کار، بازی را هجومی آغاز کرد ولی در طول 15 دقیقه ابتدایی، موفق به خلق موقعیت چندانی روی دروازه حرف نشد.

در دقیقه 20 بازی شوت سنگین آگوستو سزار برزیلی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل دیدنی ننزیج مهار شد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای اولین بار به وجد بیایند. چند ثانیه پس از این حرکت روی پاس در عمق رمزی، سزار بازهم صاحب موقعیت شد که این بار در محوطه جریمه ضربه وی را باز ننزیج مهار کرد.

پس از چند فشار، تراکتورسازان بالاخره به گل رسیدند و سروش رفیعی در دقیقه 21 با یک ضربه سر دیدنی سانتر رمزی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه بازی 1-0 به سود تراکتور شود.

پس از گلی که تراکتورسازی به ثمر رساند دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه روی دروازه همدیگر داشتند. در دقیقه 35 بازی سامان نریمان جهان با یک کار انفرادی وارد محوطه جریمه راه آهن شد که توپ وی را در آخرین لحظه مدافعان حریف زدند تا موقعیت خطرناکی در این صحنه شکل نگیرد. شوت سگنین سزار در دقیقه 37 بازی بازهم عکس العمل ننزیج را به دنبال داشت تا راه آهنی ها برای دومین بار از گزند شوت های خطرناک این بازیکن در امان بمانند.

حرکت تکنیکی ایان رمزی در دقیقه 38 که در سمت راست زمین مدافع حریف را با چند حرکت تکنیکی زیبا از میان برداشت صحنه جالبی بود که تکنیک این بازیکن را به خوبی نمایان کرد. راه آهنی ها در تک موقعیت حساس خود در نیمه اول، دقیقه 40 به گل دست یافتند اما داور بازی با اعتقاد به آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

نیمه دوم

در نیمه دوم تراکتوری ها بازی هجومی خود را ادامه دادند؛ در دقیقه 50 بازی رو پاس درعرض حمودی، سامان نریمان جهان صاحب توپ شد که ضربه بی دقت وی در محوطه جریمه راهی به دروازه راه آهن نداشت و راهی اوت شد.

در دقیقه 53 راه آهنی ها صاحب یک موقعیت استثنایی در محوطه جریمه تراکتورسازی شدند که اخباری با واکنشی زیبا مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد. یک دقیقه پس از این موقعیت مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت شد که این بار نیز اخباری با واکنشی استثنایی ضربه وی را مهار کرد تا برتری تیمش همچنان پا بر جا بماند.

در دقیقه 58 مهرداد محمدی در پشت محوطه جریمه تراکتور بازهم صاحب موقعیت شد که شوت زیبای وی را اخباری بازهم با عکس العملی دیدنی راهی کرنر کرد.

در دقیقه 60 بازی سروش رفیعی با یک شوت روی پا از پشت محوطه جریمه دروازه تیم راه آهن را به شدت تهدید کرد. راه آهنی ها پس از چند دقیقه طوفانی اوایل نیمه دوم، دیگر نتوانستند موقعیت دیگری روی دروزاه تراکتورسازی ایجاد کنند و این تیم میزبان بود که بار دیگر بر بازی سوار شد.

روی یک ناهماهنگی در محوطه جریمه تراکتورسازی،مهرداد محمدی در دقیقه 88  با شوتی دقیق دروازه تراکتورسازی را بازی کرد تا بازی در واپسین دقایق 1-1 شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد