تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

خوروش (سرپرست تیم فوتبال سپاهان) گفت: در بازی با پرسپولیس مدافع میانی این تیم یک خطای هند پنالتی کرد که از چشم داور دور ماند. فردوسی‌پور هم محبت کرد و این صحنه مهم را در برنامه 90 نشان نداد! فیلم و عکس این صحنه موجود است.




به گزارش "تک گل"  رسول خوروش درباره بازی پیش روی سپاهان برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد همیشه مدعی قهرمانی بوده است ولی امسال با بدشانسی مواجه بوده و به همین دلیل این هفته انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز و تلافی نتایج بد خود دارد.

وی افزود: سپاهان نیز برای حفظ موقعیت خود باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد و به همین دلیل بازیکنان انگیزه زیادی برای این بازی دارند. در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان با نشاط زیر نظر کادر فنی به تمرین مشغول بوده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازی نکردن پادووانی و شیمبا گفت: متاسفانه هنوز ITC این بازیکنان صادر نشده است. در فصل نقل و انتقالات مشکلاتی برای ITC آنان رخ داد که پس از چند روز این مشکل را رفع کردیم اما چون مشکل ITC شیمبا و پادووانی بعد از زمان فصل نقل و انتقالات حل شده بود، به همین دلیل با ایراد فیفا مواجه شد. به هر حال این مشکل رفع خواهد شد.

خوروش درباره بازی هفته پیش با پرسپولیس تصریح‌ کرد: از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی بودیم و همان طور که در برنامه 90 دیدیم هیچ حقی از تیم پرسپولیس ضایع نشده بود. متاسفانه برخی افراد خیلی زود قضاوت می‌کنند و حرف‌های عجیبی به زبان می‌آورند.

وی خاطرنشان‌ کرد: البته در بازی با پرسپولیس مدافع میانی این تیم یک خطای هند پنالتی کرد که از چشم داور دور ماند. فردوسی‌پور هم محبت کرد و این صحنه مهم را در برنامه 90 نشان نداد! فیلم و عکس این صحنه موجود است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد