تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نفت تهران با نتیجه 3-3 مقابل ملوان متوقف شد.



به گزارش "تک گل"، نفتی ها که پس از دو تساوی در بازی سوم خود در مشهد یک باخت به دست آوردند امروز برای به دست آوردن جایگاه خود و ایستادن در بین مدعیان، نیاز داشتند سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند و تا حدودی بتوانند از ناکامی ایجاد شده در این تیم فاصله بگیرند. در طرف مقابل ملوانان نیز که تا این زمان، حاوی اخبار و حاشیه های مهمی بودند، برای نگه داشتن خود در صدر جدول باید از این بازی در تهران امتیاز میگرفتند. در نهایت این بازی پرگل و زیبا با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

استادیوم تختی تهران
داور: حسن اکرمی کمک داوران: محمدرضا منصوری – تورج عیوض محمدی
اخطار: امیری 85 و آل کثیر 90 از نفت تهران

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، کارلوس سانتوس، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند (77 آل کثیر)، وحید امیری، پیام صادقیان (69 بوعذار)، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی و آلویز نانگ (83 صبوری)
سرمربی : علیرضا منصوریان

ملوان بندرانزلی:
سید حسین حسینی،حسین ماهینی،عزت الله پورغاز،حسین کنعانی،عزیز معبودی، سعید یوسف زاده (50 کرمی)،مازیار زارع،پژمان نوری،آرش افشین (81 آهی)،فرزاد حاتمی و محمد نزهتی (64 رافخایی)
سرمربی: حمید استیلی

شرح گل ها:
0 – 1 (ملوان بندرانزلی دقیقه 23): ملوانی در حمله ای توسط مدافع خود، محمدحسین کنعانی به یک پنالتی رسیدند و این توپ را آرش افشین که این روزها پنالتی زن اول انزلی چی ها شده است بر خلاف جهت بیرانوند به گل اول ملوانان تبدیل کرد.
1 – 1 (نفت تهران دقیقه 27): ضربه ایستگاهی که نصیب تیم نفت شد توسط پیام صادقیان روی دروازه ملوانی ها ارسال شد و سیدجلال حسینی با پروازی بلند به زیبایی توانست با ضربه سر توپ را به زیر طاق دروازه حریف برساند تا نفتی ها توسط مدافع سابق حریف شان به گل تساوی برسند.
2 – 1 (نفت تهران دقیقه 60): بازهم پیام صادقیان پاس حیاتی دیگری را فرستاد و این بار وحید حمدی نژاد با یک نفوذ فوق العاده در گوشه سمت چپ محوطه ملوانی ها صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی به موقع، در میان تعلل مدافعین ملوان توپ را به امیری رساند تا وی راحت ترین کار ممکن را با یک بغل پا انجام داد و دومین گل نفتی ها را به ثمر رساند.
2 – 2 (ملوان بندرانزلی دقیقه 77) : بازهم یک گل دیگر در این بازی از روی ضربه سر به ثمر رسید و کرنر ارسالی ملوانی ها توسط پژمان نوری، روی دروازه نفتی ها با ضربه سر زیبای عزت اله پورقاز دومین گل را برای انزلی چی ها به ارمغان آورد.
3 – 2 (نفت تهران دقیقه 90) : ضربه ایستگاهی نفتی ها از فاصله ای تقریبا دور نواخته شد و با بر خورد به مدافعین ملوانی ها به گوشه دروازه این تیم غلطید. این دومین بوعذار در این فصل از روی ضربه ایستگاهی بود.
3 – 3 (ملوان بندرانزلی دقیقه 92): سانتر ارسالی ملوانی ها از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر آهی روبه رو شد و در نهایت فرصت طلبی دوباره پورقاز باعث به ثمر رسیدن گل سوم انزلی چی ها شد. گلی با یک ضربه آکروباتیک به ثمر رسید.

شرح نیمه اول:
نفتی ها در حالی این بازی را در برابر ملوانی ها آغاز کردند که نیاز مبرم به هر سه امتیاز این بازی برای بالا بردن امتیازات خود دارند و شاید حضور آلویز نانگ و پیام صادقیان در ترکیب اولیه بازی حاصل نیاز منصوریان و تیمش به هر سه امتیاز این بازی است، دو تیم با حملات جسته و گریخته ای که روی دروازه یکدیگر داشتند 20 دقیقه ابتدایی بازی را گذراندند تا اینکه انزلی چی روی یکی از همین حملات توانستند یک پنالتی نصیب تیم خود کنند و از حریف جلو بیفتند.
در ادامه این نفتی ها بودند که کمی جلوتر آمدند و با استفاده درست از یک ضربه ایستگاهی، یک گل کاملا تمرین شده را به ثمر رساندند تا بازی را به تساوی بکشاندند و کماکان به فکر پیروزی باشند. گلی که توسط دو بازیکن سابق پرسپولیس به ثمر رسید، در غیاب مبعلی، صادقیان ارسال کننده پاس این گل و حسینی نیز زننده آن بود. پس از این گل باز هم دو تیم کم و بیش هجوم روی دروازه یکدیگر را در دستور کار خود داشتند اما نتوانستند تا پایان نیمه اول گل دیگری به ثمر برسانند.

دقایق حساس:
دقیقه 8، سانتر پژمان نوری به سر کنعانی زادگان نگرفت و ملوان یک فرصت خوب را از دست داد.
دقیقه 13، فرار فوق العاده سعید لطفی از سمت راست و سانتر دیدنی اش در اختیار امیری گرفت اما او نتوانست دروازه خالی را هدف بگیرد و با ضربه سر توپ را به بیرون زد.
دقیقه 19، پاس عمقی زیبای آرش افشین را نزهتی وارد دروازه کرد ولی داور به درستی صحنه را به درستی آفساید اعلام کرد.
دقیقه 38، ملوانی از جناح چپ کرنری را روی دروازه نفت ارسال کردند اما خروج و دفع ناقص بیرانوند، توپ را به پژمان نوری رساند اما تعلل او در پاس به یار خودی در محوطه جریمه نفتی ها این فرصت را از سپیدپوشان گرفت.
دقیقه 43، پاس پشت مدافعین نفتی ها، موقعیت خطرناکی این تیم ایجاد کرد اما خروج به موقع حسینی دست نفتی ها و وحید امیری را خالی گذاشت.
دقیقه 50، پژمان نوری پشت محوطه نفتی ها صاحب توپ شد و از همانجا دروازه بیرانوند را نشانه رفت اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 63، حمله سریع ملوانان باعث رسیدن توپ به افشین شد و وی نیز با یک پاس زیبا نزهتی را صاحب توپ کرد اما وی نتوانست از ان موقعیت استفاده کند و توپ را ازبالای دروازه حریف به بیرون فرستاد.
دقیقه 71، نانگ با تیزهوشی توپ را از مدافعین ملوان که در این صحنه هم مرتکب اشتباه شده بودند ربود و ضربه به موقع و زیبایی را به سمت دروازه این تیم زد اما با خوش شانسی انزلی چی ها این توپ به تیر دروازه این تیم برخورد کرد.

بهترین بازیکن:
عزت اله پورقاز و پیام صادقیان را می توان بهترین بازیکنان این بازی دانست، صادقیان با بازگشت دوباره خود به سطح اول لیگ برتر و حضور در ترکیب ثابت نفتی ها پایه گذار هر دو گل این تیم شد، گل اول نفتی ها روی سانتر زیبای وی به ثمر رسید و صادقیان در به ثمر رسیدن گل دوم نفتی ها نیز نقشی اساسی داشت.
در طرف مقابل مدافع انزلی چی ها یعنی عزت اله پورقاز نیز با تیزهوشی و فرصت طلبی خود توانست دو گل حیاتی و به موقع برای انزلی چی ها در این بازی حساس و سخت به ثمر برساند و یک امتیاز شیرین را نصیب ملوانان کند.

اتفاق ویژه:
حضور پیام صادقیان در ترکیب تیم نفت که ایمان مبعلی را در خود نداشت و بازی موثر وی و نقش غیر قابل انکار او در دو گل نفتی ها و البته تعویض عجیب او در دقیقه 69 این بازی قطعا اتفاق ویژه ای بود.
البته عصبانیت هواداران ملوان که گویا به شدت از گلزنی سیدجلال حسینی (که هیچ شادی گلی نیز از خود ارائه نداد) عصبانی بودند و در پایان بازی نیز اعتراضات زیادی را به او داشتند از اتفاقات ویژه دیگر این بازی بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد