تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس بعد از باخت به ذوب آهن به شدت از داور بازی گله کرد.



به گزارش "تک گل"، کنفرانس مطبوعاتی برانکو بعد از شکست 2 بر یک برابر ذوب آهن را در ادامه بخوانید:

شما در مورد داوری حرف بزنید
 شما به عنوان خبرنگار چرا در مورد داوری نظر نمی‌دهید و من باید نظر دهم؟ من از سوال شما ناراحت نمی‌شوم، بلکه به عنوان خبرنگار دوست دارم آن چیزی که اتفاق افتاده را بنویسید. ما موقعیت‌‌های زیادی داشتیم ولی تعداد زیادی از شانس‌های‌مان را گل نکردیم. متاسفانه روز ما این گونه بود و برای مهاجم این اتفاق پیش می‌آید.

موقعیت های زیادی را از دست دادیم
ما موقعیت‌‌های زیادی داشتیم ولی تعداد زیادی از شانس‌های‌مان را گل نکردیم. متاسفانه روز ما این گونه بود و برای مهاجم این اتفاقات پیش می‌آید.

3 پنالتی زن داریم
امید عالیشاه، هادی نوروزی و رامین رضائیان پنالتی می‌زنند. امید هم یکی از پنالتی‌زن‌ها بود ولی نتوانست امروز گل بزند.

ذوب آهن هیچ شانسی نداشت
نظر شما را کاملا قبول دارم. ما به حریفی باختیم که اصلا شانس گل‌زدن نداشت اما این اتفاق افتاد و ما شکست خوردیم

مشکل موقعیت های از دست رفته بود
مشکل ما موقعیت‌هایی بود که امروز از دست دادیم اما این بدان معنی نیست که یک نفر بیاید و به ما لطمه بزند.

قبول دارم داور اشتباه می کند
یقینا همین‌طور است که می‌گویید. متاسفانه همه اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس شده است. من باید اعلام کنم که بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با فوتبال زندگی و هر روز تمرین می‌کنند. نباید حاصل این تلاش‌ها و زحماتشان توسط یک نفر نادیده گرفته شود و این اتفاقات رخ دهد.

نمی پذیرم یک نفر حق ما را ضایع کند
درست است داوران انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما بچه‌های ما شب و روز تلاش می‌کنند تا در زمین حق‌شان را بگیرند و من هرگز نمی‌پذیرم که یک نفر حق آنها را ضایع کند. در آن صحنه‌ای که داور به سود ما پنالتی گرفت او در نزدیکی صحنه بود و دید که مدافع حریف طارمی را هل داد اما هیچ عکس‌العملی نشان نداد و وقتی پرچم کمک داور بالا رفت داور هم اعلام پنالتی کرد. متاسفانه اشتباه داوری باعث شد ما باز هم امتیاز از دست بدهیم.

به روانشناس نیاز نداریم
نه اینطور نبود. ما بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم می‌توانستیم توسط طارمی به گل برسیم اما ضربه خوب او توسط مدافع حریف در آستانه ورود به دروازه دفع شد اما قبول دارم.

کاش امتیازهای بیشتری جمع می کردیم
اگر ما الان امتیازات بیشتری داشتیم بازیکنانم در زمین در شرایط بهتری از نظر روحی روانی بازی می‌کردند. ما نیازی به روانشناس نداریم. بهترین روانشناس برای بازیکنان کادر فنی هستند. مربیانی که هر روز در کنار بازیکنان بوده و با آنها صحبت‌های زیادی انجام می‌دهند. نیازی به روانشناس نیست. در دو بازی اخیر ما دیدید چه فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم اما قربانی اشتباهات داوری شدیم و متاسفانه نتوانستیم امتیازی کسب کنیم.

ضرر داوری فقط به پرسپولیس می رسد
پس از بازی با سپاهان باشگاه نامه اعتراض‌آمیزی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما با توجه به گروهی که داوری را تشکیل می‌دهند فکر می‌کنم نتیجه‌ای نخواهد داشت و ضررش تنها به پرسپولیس می‌رسد. در بازی با ذوب‌آهن نه تنها بازی را باختیم بلکه یک بازیکنمان را نیز از دست دادیم و باعث می‌شود چنین اتفاقاتی بیفتد.

ذوب آهن را خوب می شناختیم
 ما خیلی خوب ذوب‌آهن را می‌شناسیم. آنها بجز اینکه تیم خوبی دارند از نیمکت خوبی هم بهره‌مند هستند. ما این مسئله را می‌دانستیم ولی آنها مقابل ما شانس گلزنی نداشتند. نیمه نخست یک توپ روی دروازه ما آمد و طبیعی است که وقتی که گل می‌خوریم جبران آن سخت خواهد بود این مشکل ما است که نمی‌توانیم موقعیت‌هایی که به دست بیاوریم تبدیل به گل کنیم.

بازیکنان آماده‌تر به زمین می روند
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا محسن مسلمان به شما تحمیل شده که از او استفاده نمی‌کنید گفت: به نظر شما مسلمان را جای چه کسی در زمین بگذارم؟ آماده باشد یا نباشد به جای چه کسی وارد زمین شود؟ من اولویت را به بازیکنانی داده‌ام که دیدید که امروز چه بازی انجام دادند. بازیکنانی که آماده‌تر از او (مسلمان) هستند.

به سوشا اطمینان داریم
وی در خصوص اشتباه سوشا مکانی در دریافت گل اول پرسپولیس گفت: سوشا در این دیدار آماده بود اما در چنین سانترهایی عدم هماهنگی پیش می‌آید. در 3 بازی گذشته سوشا حضور نداشت اما خیلی خیلی به او اطمینان داریم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد