تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گل محمدی بعد از شکست پرسپولیس اظهار کرد که تیمش در یک بازی بسیار سخت موفق به کسب 3 امتیاز شده است.



به گزارش "تک گل"، صحبت های سرمربی ذوب آهن را بعد از پیروزی 2 بر یک برابر پرسپولیس در زیر بخوانید:.

درگذشت پویان امیری را به همه تسلیت می‌گویم.

بازی بسیار سختی بود
بازی سختی بود و پیش‌بینی آن را کرده بودم. در چهار هفته گذشته تقریباً بازی‌های بیرون از خانه داشتیم و فشارهای زیادی را پشت سر گذاشتیم. باید از بچه‌ها تشکر کنم که با وجود سختی‌هایی که داشتیم و نبود هادی محمدی و قاسم حدادی‌فر نتایج خوبی گرفتیم.

بازیکنان جوان خوبی داریم
ما بازیکنان جوان خوبی داریم که بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند. بازی با پرسپولیس یکی از آن بازی‌های سخت ما بود و باید هم به تیم خودم و هم پرسپولیس به خاطر این بازی خوب تبریک بگویم.

پرسپولیس نباید قعر نشین باشد
بازی‌هایی که پرسپولیس در چهار دیدار گذشته انجام داده است جایگاهش در انتهای جدول نیست و مطمئناً هفته‌های بعد این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. پرسپولیس خوب بازی کرد، اما جا دارد از رشید مظاهری تشکر کنم که توپ‌های خوبی را در این بازی گرفت.

به داور اعتراضی نکردم
من در صحنه پنالتی که به ضرر تیم من گرفته شد، اعتراضی نکردم و به تصمیم داور احترام گذاشتم. در صحنه‌ای که داور به سود ما پنالتی گرفت باز هیچ عکس‌العملی نشان ندادم. البته از صحنه دور بودم و نمی‌توانم تشخیص بدهم که پنالتی بود یا نبود. مطمئناً کارشناسان در این زمینه بهتر می‌توانند نظر بدهند. در مجموع داوری خوب بود نه اینکه چون بردیم این حرف را می‌زنم. به فغانی و تیم داوری او بابت قضاوت خوبی که داشتند، تبریک می‌گویم.

طرفدارن به پرسپولیس امیدوار باشند
هواداران پرسپولیس نباید وارد بحث داوری شوند. آنها باید به آینده پرسپولیس همچنان امیدوار باشند. من شخصاً آینده خیلی خوبی را در انتظار این تیم می‌بینم، چرا که واقعا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. قطعاً پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر نتیجه خواهد گرفت.

اشتباه مدافعانم را قبول دارم
حرف شما را قبول دارم. میانگین سنی خط دفاعی ما 23 سال یا نهایتا 23 سال و نیم است. ما بازیکن جوان و آینده‌داری در خط دفاع داریم که انتظارمان از آنها مخصوصاً در ورزشگاه آزادی خیلی زیاد نیست. نمی‌شود انتظار داشت مدافعان جوان ما در دو بازی سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس بدون اشتباه باشند. من این اشتباهات را به حساب جوانی آنها می‌گذارم. تیم ذوب‌آهن جوان‌ترین تیم لیگ است.

با مجتبی حسینی در تماسم
ما یک تیم هستیم و هر نتیجه‌ای که کسب می‌کنیم همه اعضا از جمله بازیکنان، مربیان، کل مجموعه تیم در آن سهم دارند. این برد حاصل تلاش مجموعه ذوب‌آهنی‌هاست. البته مجتبی حسینی از روی سکوها بازی را بهتر می‌دید و من با او در تماس بودم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد