تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی در ورزشگاه ثامن مشهد، با برد پدیده همراه بود.



پدیده خراسان - تراکتورسازی تبریز
جمعه 1394/05/30 ساعت 17:30
ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
گروه داوری: موعود بنیادیفر، کمک ها: قاسمی و نجفی، داور چهارم وحید کاظمی
ترکیب تیم تراکتوری

پدیده:

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری، حسین بادامکی، میر مهدی خیری، میلاد غریبی، ابوالحسن جعفری، میثم نقی زاده، ایگور پراهیچ

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، علی حمودی، سعید آقایی، سروش رفیعی، ایان رمزی، احمد عبدالله زاده، آگوستو سزار، سامان نریمان جهان، حمزه یونس
گزارش بازی

نیمه اول:

دو تیم بازی را در حالی آغاز کردند که که 10 دقیقه ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی آرامی را از دو تیم شاهد بودیم.

کم کم پدیده حملات خود را جدی تر کرد و در دقایق 13 و 14 روی ضربه آزاد خطرناک بادامکی و ضربه سر مرادمند، اخباری دو باز واکنش های زیبایی را از خود به نمایش گذاشت تا مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

میلاد غریبی در دقیقه 25 بازی از پشت محوطه جریمه دروازه ترکتورسازی را نشانه گرفت که ضربه وی ضرب لازم را نداشت و به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه سی ام بازی جعفری در سمت راست صاحب توپ شد و با یک ضربه روی پا دروازه تراکتور را به شدت تهدید کرد اما ضربه وی را باز هم اخبار مهار کرد. پس از این موقعیت باز هم شاهد یک بازی کم موقعیت از سوی دو تیم بودیم تا اینکه داور بازی سوت پایان را به صدا درآورد تا تیم ها بدون رد و بدل کردن گل در نیمه اول راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

نیمه دوم را تراکتورسازی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 بازی  روی یک ضربه کات دار زیبا از سروش رفیعی می توانست به گل اول دست یابد که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه پدیده اصابت کرده و راهی اوت شد. پس از این موقعیت نریمان جهان نیز فرصت باز کردن دروازه پدیده را داشت که ضربه وی نیز راهی به دروازه حریف نداشت.

پس از برتری نسبی تراکتورسازی در 15 دقیقه ابتدایی بازی، یک سوم میانی نیمه دوم موقعیت چندانی از دو تیم شاهد نبودیم و پدیده و تراکتورسازی حملاتی را روی دروازه همدیگری طراحی می کردند اما این موقعیت ها حاصل چندانی در پی نداشت.

با ورود بختیار رحمانی در دقیقه 75 تراکتورسازی می توانست به گل دست یابد که رحمانی قدر موقعیت تک به تکی که در بدو ورودش به دست آورد را ندانست و رامشگر پیروز این نبرد تن به تن بود. پدیده پس از این موقعیت میزان حملات خود را روی دروازه تراکتور افزایش داد اما بازهم این حملات زهر چندانی نداشت.

روی اشتباه عبدالله و لو دادن توپ توسط وی پدیده ای ها در یک موقعیت خوب قرار گرفتند و محسن یوسفی با دریافت پاسی عالی از شاکری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق پای راست دروازه تراکتورسازی را در دقیقه 85 باز کرد تا به عنوان تعویض طلایی مهاجری نتیجه بازی را 1-0 به سود پدیده کند.

به این ترتیب پدیده با این برد اولین پیروزی خود و اولین شکست تراکتورسازی را در لیگ پانزدهم رقم زد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد