تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه استقلال اهواز و استقلال تهران 1-2

دیدار تیم های استقلال اهواز و استقلال تهران با برد استقلال تهران همراه بود.



استادیوم : غدیر اهواز

تماشاگر:4000 نفر
 اسمی داوران: محمدرضا اکبریان ،حمید غمزه، حسن یوسفی

کارت زرد:    استقلال: عمران زاده(36) / میثم مجیدی(87)
استقلال اهواز - محمد اسماعیل نظری(60) / محسن حمیدی(67)

کارت قرمز:  محمد اسماعیل نظری(91)
 
ترکیب دو تیم

استقلال اهواز:
پرویز کریمی، محمد اسماعیل نظر، سعید سالارزاده، مبین میردورقی، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، میلاد پاک پرور(شاهین مجیدی68)و محسن حمیدی(علی بیگدلی 82) و حمزه خذیراوی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

استقلال تهران:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری، ریوالدو(پروپییچ63) ، بهنام برزای، روزبه چشمی
سرمربی : پرویز مظلومی
نیمه اول

نیمه اول بازی را آبی پوشان اهوازی بهتر آغاز کردند که  در دقیقه 7 فرار محسن حمیدی از سمت راست می توانست  این تیم را با یک موقعیت خوب رو برو کند اما حنیف عمران زاده توپ او را دفع کرد. در ادامه استقلال تهران بازی را در دست گرفت  و در دقیقه 12 خسرو حیدری چند بازیکن را پشت محوطه جریمه جا گذاشت  اما پاسش را بازیکنان استقلال اهواز قطع کردند.
در دقیقه 20 تیم اهوازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که مهدی رحمتی شوت عادل کلاه کج را در دو ضرب به سختی مهار کرد. در ادامه محسن حمیدی، توپ خطرناکی را روانه دروازه استقلال تهران کرد که از کناره دروزاه به بیرون رفت. در دقیقه 42 ارسال استقلال اهواز به مهدی خزیراوی رسید و این بازیکن در بهترین موقعیت توپ را به آسمان فرستاد.
 در دقیقه 30 بازی به علت گرمی بیش از حد بازی داور به هر دو تیم تایم استراحت داد. در دقیقه 45 میردورقی از زاویه نسبتا بسته ضربه ایستگاهی زد که رحمتی توپ وی را به بیرون فرستاد. در دقایق تلف شده نیمه اول ضربه زیبای انصاری را پرویز کریمی به زیبایی دفع کرد و بدین ترتیب دو تیم  در نیمه اول با نتیجه 0-0 راهی رختکن شدند.
نیمه دوم

 نیمه دوم استقلالی ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بازی نسبت به نیمه اول سریع تر و پر موقعیت شده بود. در ابتدای نیمه دوم خطای عادل کلاه کج پنالتی مشکوکی را برای استقلال تهران به همراه آورد که کریمی پنالتی ابراهیمی را  به خوبی مهار کرد. در دقیقه 58 روی همكاریخوب انصاری و برزای،  اين بازيكن ارسال خطرناكی را روی دروازه حريف انجام داد اما كسی از هم تيمی هايش در جلوی دروازه حضور نداشت كه توپ را وارد دروازه كند.
در دقیقه 68 ارسال حيدری را پروپیيچ با ضربه سر به انصاری رساند و اين بازيكن در سمت چپ كريمی را صاحب توپ كرد و كريمي با ضربه ای دقيق دروازه اهوازیه ا را باز كرد. در دقیقه 74 طالب ريكانی با يک ضربه آزاد استثنايی خيلی زود گل خورده را جبران و بازی را ١-١ كرد. در دقیقه 75 بعلت گرمای شديد هوا داور دقايقی بازی را متوقف كرد تا بازيكنان آب بنوشند.
در دقیقه 82 همكاری زيبای كريمی و پروپيچ توپ را به انصاری رساند اما ضربه وی بااختلاف كم راهی اوت شد. در دقایق پایانی بازی،  محسن كريمی در يک موقعيت تک به تک می توانست گل دوم خود و تميش را بزند اما آن را از دست داد. روی ارسال خسرو حيدری و اشتباه دروازه بان حريف ميثم مجيدی از شلوغی محوطه جريمه نهايت استفاده كرد و در دقيقه ٩٤ دروازه استقلال اهواز را گشود.
در آخرین دقیقه بازی كريمی با پاس پروپیيچ صاحب تو شد و در دهانه دروازه با پاسی زيبا فخرالديني را صاحب توپ كرد اما اين بازيكن روی خط دروازه توپ را نتوانست به گل تبديل كند و بدین ترتیب بازی با نتیجه 2 بر 1 به نع استقلال تهران به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد