تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم استقلال علی رغم نتایج قابل قبولی که در چهار هفته ابتدایی لیگ گرفته است، ولی در بیرون از مستطیل سبز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.



به گزارش "تک گل"، شاید باورش سخت باشد اما ریوالدوی برزیلی نیامده به استقلال هوس رفتن کرده است! روزی که این بازیکن با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد بست قرار بر این شد باشگاه برایش خانه‌ای اجاره کند و در کمترین زمان ممکن بخشی از قراردادش به حساب او واریز شود؛ عملی نشدن بندهای قرارداد ریوالدو حسابی او را شاکی کرده است.

 او در دو هفته اخیر بارها پیگیر مطالباتش شد اما مثل همیشه این جمله را از سوی مسئولان شنید: دو، سه روز صبر کن، هم برایت خانه می‌گیریم و هم پولت را می‌دهیم. کاسه صبر بازیکن خارجی آبی‌پوشان لبریز شد و او پس از بازی با استقلال‌اهواز پیغام داد اگر به قول‌هایی که داده‌اید عمل نمی‌کنید من نمی‌توانم با این شرایط ادامه بدهم. خانواده‌ام را نمی‌توانم بیاورم. خانه ندارم. در تمام سال‌هایی که بازی می‌کنم مشکلی نداشته‌ام و برای اولین‌بار است که این مسائل را می‌بینم. بچه من کوچک است. پول خرید شیرخشک ندارم. آرامش روحی و روانی ندارم.

من سال‌ها در سطح اول فوتبال برزیل سری A بازی کردم و اگر به ایران آمدم برای پول بوده است. در تهران غریب هستم و آشنایی ندارم. تحمل این وضعیت آسان نیست و اگر تا چند روز دیگر خانه نگیرید و پولم را ندهید از استقلال می‌روم. این ناراحتی‌ها پیش از بازی با آبی‌های اهوازی نیز وجود داشت اما پرویز مظلومی که از سوی بازیکنانش تحت فشار است با ریوالدو صحبت کرد و از او خواست بازهم صبر داشته باشد و او به عنوان سرمربی‌اش پیگیر ماجرا می‌شود.

 وقتی درباره این موضوع با یکی از مسئولان استقلال تماس گرفتیم او به خبرورزشی گفت: نه تنها ریوالدو بلکه بازیکنان دیگر نیز با این مشکل روبه‌رو هستند و امیدوارم اسپانسر هرچه سریع‌تر به تعهداتی که داده است عمل کند. این یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود و در صورتی که حل نشود، دودش به چشم تیم می‌رود.

نارضایتی مظلومی از عملکرد ریوالدو
ریوالدو هافبک برزیلی استقلالی‌ها با سر و صدای فراوان به ایران آمد تا مشکل خط میانی این تیم را مرتفع کند اما این بازیکن در بازی با استقلال اهواز نتوانست نمایش خوبی ارائه دهد و رضایت پرویز مظلومی را جلب کند. البته سرمربی استقلال معتقد است با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شهر اهواز هنوز نمی‌توان قضاوتی درباره عملکرد ریوالدوی برزیلی داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد