تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پورحیدری اظهار کرد کرار نه در تمرینات میتواند شرکت کند نه در اردوی استقلال!



به گزارش "تک گل"، جاسم کرار شب گذشته بدون اجازه کادرفنی اردوی استقلال را ترک کرد که این موضوع با واکنش فرزاد مجیدی مربی این تیم همراه بود. منصور پورحیدری درباره این اتفاق می گوید: آنطور که می گویند کرار شهر را به هم نریخته است. او شب گذشته بدون اجازه اردوی استقلال را ترک کرد که این موضوع بی انضباطی محسوب می شود، فرزاد مجیدی هم برخورد بسیار مناسبی با او کرد.

او در مورد بی انضباطی چند باره کرار هم می گوید: به هر حال کار کرار بی انضباطی بوده و بی انضباطی مشکل ساز می شود. باز هم می گویم که فرزاد مجیدی برخورد مناسبی با او کرده و ما هم از او حمایت می کنیم. البته من نمی توانم نظر خاصی درباره کرار بدهم چون باشگاه در مورد او تصمیم می گیرد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که کرار از استقلال اخراج شود هم گفت: در این مورد آقای مظلومی تصمیم می گیرد که فعلا از دست او به شدت دلخور است. آقای مظلومی کرار را در اختیار باشگاه قرار داده و او فعلا اجازه شرکت در تمرینات را ندارد و من هم اجازه نمی دهم او در اردوی استقلال شرکت کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد