تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مظلومی از هافبک عراقی تیمش دفاع کرد.



به گزارش "تک گل"، در شرایطی که گفته شده کرار از استقلال اخراج می شود، مظلومی با تکذیب این موضوع گفت : خیلی از مسائل کرار را بزرگ جلوه دادند و او اگر آرامش داشته باشد یکی از بهترین بازیکنان ما است. کرار در این هفته که در اردو بودیم یکی از پرتلاش‌ترین بازیکن من بود ولی مشکل مسکن او و هتلی که در آن اقامت داشته باعث شده تا اردو را ترک کند و به کرج برود. البته اینها دلیل نمی‌شود که بی‌نظمی کند او دیشب از من مرخصی می‌خواست ولی به او اجازه ندادم. کرار هم بدون اجازه از ما اردو را ترک کرد و در اختیار کمیته انضباطی است همه باید نظم و انضباط را رعایت کنند چه کرار باشد و چه مهدی رحمتی. حتی اگر او حق داشته نباید اردوی تیمش را ترک می‌کرد او را در اختیار باشگاه گذاشتم.

وی در خصوص اظهار نظر بزرگی مبنی بر اینکه کرار به اصرار مظلومی در باشگاه مانده ، گفت: ایشان باید در حیطه کمیته انضباطی صحبت کند نه فنی .کسی نمی تواند به من بگوید چه بازیکنی را بخواهم و چه بازیکنی را نه.

مظلومی در پایان حرفهایش درباره بازیکن عراقی هم گفت: من نمی توانم بازیکنی را اخراج کنم و این مسئله در حیطه وظایف باشگاه است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد