تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دایی پس از برد مقابل نیروزمینی اظهار کرد از داوری راضی است هرچند یک پنالتی به نفع تیمش گرفته نشده است!



به گزارش "تک گل"، علی دایی بعد از پیروزی تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در یک شانزدهم جام حذفی در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات بود.

نیروی زمینی خطرناک است
پیش‌بینی کرده بودیم بازی سخت و طاقت‌فرسایی داریم چون در دیدارهای تدارکاتی برابر استقلال تهران تساوی کرده و تیم ملی چین تایپه را شکست داده بود و در مجموع تیم خوب و خطرناکی است. این بازی برای ما تمام شد و از این لحظه به فکر مسابقه لیگ با استقلال خوزستان هستیم تا نتیجه دلخواهمان را در اهواز کسب کنیم.

بعد از گل خورده بهتر شدیم
شروع بدی در این بازی داشتیم و موقعیت‌هایی که از دست دادیم باعث ضدحمله تیم حریف شد اما بعد از دریافت گل بازیکنان بهتر شدند و توانستیم نتیجه را جبران کنیم. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم و چند فرصت مناسب را از دست دادیم. متاسفانه در ضربات آخر دقت نمی‌کنیم و گل نمی‌زنیم. دقایق پایانی نیز حامد لک چندین بار دروازه را نجات داد.

تعطیلات به نفع ما بود
در اردوی اردبیل فشار زیادی روی بازیکنان بود اما موجب شد بدن آنها آماده شود و اطمینان دارم در هفته‌های آتی نتایج بهتری کسب می‌کنیم. تمرینات سنگینی در اردبیل انجام دادیم و از بازیکنانم بخاطر تمرینات خوب و همکاریشان در 16 جلسه تمرین و یک بازی تدارکاتی که داشتند تشکر می‌کنم. تعطیلات لیگ نیز به سود صبا بود.

بازیکنان جوان صبا
اوسانی یکی از بازیکنان آینده‌دار است ولی متاسفانه هنوز درست کار نکرده و باید خیلی یاد بگیرد. این بازیکن باید تمرین کند و در زدن ضربات نهایی دقت داشته باشد. چاخواشویلی با صبا قرارداد دارد و سهیمه زیر 23 سال است. تغییرات زیادی در تمرینات اخیر او نسبت به هفته‌های ابتدایی دیدیم که باعث شد مقابل نیروی زمینی بازی کند و ضمنا در آن چند دقیقه خوب کار کرد.

داوری خوب بود ولی پنالتی نگرفت
نیمه اول بازیکن نیروی زمینی در محوطه جریمه با دست توپ را زد که به پنالتی اعتراض داشتم. نباید این اتفاقات در جام حذفی بیافتد چون در سرنوشت تیم‌ها تاثیر گذار است. اگر آن پنالتی اعلام می‌شد ما بهتر بازی می‌کردیم و فکر می‌کنم با زدن گل اول می‌توانستیم حملات بیشتری انجام دهیم. البته یکی، دو صحنه در نیمه اول داور درست سوت زد که من اشتباه کردم. در مجموع قضاوت داور خوب بود.

میزبانی و مهمانی در قم فرقی ندارد
فرقی نمی‌کند در قم میزبان باشیم یا مهمان. تماشاگری نیست و علت آن به یک سال قبل برمی‌گردد که در جذب تماشاگر ناموفق بودند اما مصمم هستیم با نتایج خوب دوباره مردم را به ورزشگاه بیاوریم. مسیر ورزشگاه یادگار امام قم برای خیلی از قمی‌ها طولانی است و باید تدابیری برای حضور آنها به ویژه مردم مناطق فوتبال دوست قم اندیشیده شود. باشگاه صبا باید تبلیغات بیشتری در سطح شهر داشته باشد و مدیران استانی هم باید کمک کنند. ما بر خلاف تیم‌هایی مثل ملوان و تراکتورسازی یار دوازدهم نداریم.

غائبان تاثیرگذار صبا
جلال علی‌محمدی، محمد قاضی و مسعود حق‌جو که از ارکان اصلی صبا هستند را مقابل نیروی زمینی در اختیار نداشتیم. آنها می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند و اطمینان دارم بازگشت این سه بازیکن و آمادگی آنها به تیم کمک خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد