تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دایی بعد از تساوی در دقایق آخر، اظهار کرد که شاگردانش مستحق برد بوده اند.



به گزارش "تک گل"، علی دایی که تیمش در ثانیه‌های پایانی از شکست گریخت و مقابل استقلال خوزستان مساوی کرد در نشست خبری پس از بازی اذعان داشت که حقشان در این دیدار پیروزی بوده است.
برخلاف جریان بازی گل خوردیم
خدا را شاکریم که ما را دست خالی از اهواز برنگرداند. بیشتر از 75 دقیقه بازی در اختیار ما بود. دوره بدنسازی که گذراندیم کمک زیادی به ما داشت و این مسئله در دیدار امروز مشهود بود. استقلال خوزستان سه تیم بزرگ فولاد، پرسپولیس و سایپا را در اهواز شکست داد ولی فکر نمی‌کنم به اندازه تمام بازی‌های گذشته مقابل ما فرصت گلزنی به تیم حریف داده بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نیمه اول بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم اما بعد از یک حمله حاکم بر میدان شدیم و می‌توانستیم حتی بازی را مساوی کنیم اما در دقایق پایانی به گل رسیدیم.
واکنش لک ما را نجات داد
از تمام بازیکنانم به خصوص حامد لک که یک سوپر واکنش در نیمه دوم داشت و باعث برگشت ما به بازی شد تشکر می‌کنم. از ابتدای مسابقه نشان دادیم برای 3 امتیاز بازی می‌کنیم و اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم پیروز میدان بودیم ولی باز هم خدا را شکر که جواب زحماتمان را گرفتیم و توانستیم از یک دیدار سخت دست پر از زمین خارج شویم.
باید کار کنیم
متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان به درستی استفاده کنیم. استقلال خوزستان با 3 گل خورده در 6 بازی اخیر بهترین خط دفاعی لیگ را داشت و به هیچ تیمی در اهواز اجازه بازی‌سازی نمی‌داد ولی خوشبختانه ما توانستیم این کار انجام دهیم و حملات زیادی روی دروازه آنها خلق کنیم. امروز و بازی اخیر مقابل نیروی زمینی فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم و باید کار بیشتری انجام دهیم تا به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم و جواب زحماتمان را بگیریم.
بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند
شاید شما در طول بازی خواب بودید و حملات ما را ندیدید. ما در گرمای اهواز از نظر تاکتیکی و فنی بهتر از اسقتلال خوزستان بودیم و بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. از کسانی که مسابقه را دیدند بپرسید چه تیمی بهتر بازی کرد. استقلال خوزستان تنها یک باخت هفته اول داشت و نتایج آنها نشان داده چقدر تیم خوبی هستند ولی امروز بهتر از آنها کار کردیم و بازی را در اختیار گرفته بودیم.
صبا 5 روزه تشکیل شد
ان‌شاالله دو بازی دیگر که با تیم‌های خوب ایران دیدار داریم را با سلامت پشت سر بگذاریم تا در وقفه لیگ روی کارهای تاکتیکی بیشتر کار کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم که می‌توانند در هفته‌های آینده نمایش بهتری داشته باشند چون صبا در عرض پنج روز تشکیل شد و نتوانستیم پیش از فصل تمرینات زیادی انجام دهیم. تیم ما شکل گرفته و به مرور زمان بهتر می‌شود و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
نتیجه عادلانه نبود
نتیجه عادلانه نبود چون ما بهتر بازی کردیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. چرا صحنه‌ای که قاضی با دورازه‌بان حریف تک به تک شد را نمی‌بینید؟ در مجموع خیلی بهتر از استقلال خوزستان بودیم و مطمئنا روزهای بهتری در انتظار تیم ما خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد