تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علیرضا منصوریان سرمربی نفت به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت .



به گزارش "تک گل" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ، منصوریان در رابطه با بازی نفت گفت : احساس می‌کنم در بازی به لحاظ فنی همان طور که قول داده بودیم کیفیت بالایی داشتیم می دانستیم استقلال روی زمین بازی می کند.بچه ها در یکی دو جا باید حرفه ای تر عمل می کردند.به طور مثال در پنالتی که دادیم و گلی که خوردیم دفاع می توانست بهتر عمل کند.در مجموع خوب بودیم.
وی سپس به تمجید از هواداران استقلال پرداخت و گفت : از هوادار استقلال تشکر می کنم.شان استقلال را رعایت کردند و هیچ اتفاق خاصی در بازی رخ نداد.از احترامی که به باشگاه نفت داشتند تشکر می کنم.
رحمتی بزرگ است
امروز متوجه شدم رحمتی گلر بزرگی است.دو سه توپ را گرفت نمی دانم زاویه خوبی داشت.دو،سه موقعیت گل را از ما گرفت.بازیکنان استقلال هم خوب از برتری خود دفاع کردند.ما پیش بینی می کردیم که در دقایق پایانی به استقلال گل بزنیم.
کیفیت نیمه دوم خوب بود
لازم بود 15 دقیقه اول باید بازی را مدیریت می کردیم.کیفیت بازی در نیمه دوم خوب بود.وقتی گل رد و بدل شد تیم ها احتیاط را رها کردند.
بیرانوند کارت قرمز مستقیم می گیرد
تشخیص کادر فنی این بود که شیخ ویسی درون دروازه بایستد.وقتی بیرانوند این قدر حرفه ای نشده است که با گلر ذخیره گرم کند هنوز جا دارد رحمتی شودو مانده که در حد تیم ملی باشد . کاری که بیرانوند امروز انجام داد نه کارت زرد که کارت قرمز مستقیم برایش رقم خواهد زد.بیرانوند باید از نظر فرهنگی روی خودش کار کند.این بازیکنان باید تغییر کنند.فکر هم نمی کنم کادر فنی تیم ملی دنبال این باشد بازیکنی را ببیند که فقط وقتی بازی می کنند کنار تیم باشند. عادت ندارم که حرفی بزنم که نه خودم بفهمم نه شما . قطعا با او برخورد خشکی می کنم .
او باید بفهمد
بیرانوند باید بفهمد که برای تیم و موفقیت تیمش کار بکند . او فقط در این صورت در نفت می ماند و در غیر اینصورت در نفت جایی نخواهد داشت .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد