تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سیاه جامگان در خانه مغلوب تیم استقلال خوزستان شد.



به گزارش "تک گل"، سیاه جامگان امروز در حالی در ورزشگاه خانگی اش به نظر می رسید به روند باخت های خود پایان دهد بار دیگر زمین گیر شد و نتوانست از شاگردان عبداله ویسی نیز امتیازی کسب کند.

هفته هفتم لیگ برتر؛ ورزشگاه ثامن مشهد
داور: رضا عادل کمک ها: علی‌اکبر عظیم‌پور، امیر آشور ماهانی

سیاه جامگان:
محسن فروزان، امیر تیزرو، سیدمیثم حسینی، میلان یوانوویچ(بهروز افشار 72)، احمد کامدار، امیر سینگ، علیرضا نقی زاده، مصطفی احمدی، رضا شربتی ، جیمی داسیلوا سیلیو، غلامرضاعنایتی
سرمربی: سعید رمضانی

استقلال خوزستان:
فرناندو خسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی(زهیوی 62)، موسی کولیبالی، سیدجلال عبدی، میثم دورقی، حکیم نصاری ، عقیل کعبی، ادواردو سوآرز، فرشاد جانفزا ، حسن بیت سعید
سرمربی: عبداله ویسی

اخطار:
استقلال خوزستان - کولیبالی (55) - حکیم نصاری (67)
سیاه جامگان - مصطفی احمدی(59)

شرح بازی:
در حالی که سیاه جامگان می توانست روی ضربه پنالتی به برتری برسد و به ناکامی هایش پایان دهد عنایتی در ادامه از دست دادن پنالتی هایش برابر خسوس نیز ناکام ماند و در ادامه این بیت سعید مهارنشدنی بود که توانست به زیبایی با فرار از میان مدافعان سیاه جامگان تیمش را به گل برساند. گلی که در دقیقه ای به ثمر رسید که کاری از رمضانی و تیمش بر نمی آمد و آنها بار دیگر با شکست زمین را ترک کردند. رمضانی که پیش از این در مصاحبه اش وعده داده بود تیمش را آسیایی خواهد کرد اکنون باید فکری برای بقای تیمش و سقوط نکردن داشته باشد و عمر مربیگری خود در لیگ برتر را کوتاه نکند.

دقایق حساس:

دقیقه 8: شوت میثم دورقی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 15: رضا عنایتی توسط موسی کولی بالی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
دقیقه 22: امید سینک با دریبل دو بازیکن استقلال به میانه زمین رفت و ضربه اش با اختلاف کم نسبت به دروازه خسوس به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت بازی برای سیاه جامگان از دست برود.
دقیقه 43: فرار فوق العاده علیرضا نقی زاده از سمت راست و پاس به بیرون او به احمد کامدار رسید ام شوت او به مداقعان استقلال خوزستان برخورد کرد.
دقیقه 50 : سانتر زیبای شربتی را سینگ با ضربه سر به بالای دروازه زد.
دقیقه 53 : سانتر جان فزا را بیت سعید بدون معطلی به سمت دروازه زد اما توپ دقیقا همان جایی رفت که محسن فروزان درآن حضور داشت.
دقیقه 55: خطای کولیبالی روی بازیکن سیاه جامگان را داور بازی اعلام پنالتی کرد و تا عنایتی پشت این ضربه قرار گیرد.
دقیقه 56: رضا عنایتی که هفته گذشته پنالتی اش برابر سایپا را از دست داده بود اینبار هم پشت ضربه قرار گرفت و آن را به دست دروازه بان کوبید. در ادامه نیز روی ضربه برگشتی سیاه جامگانی ها نتوانستند استفاده از آن ببرند تا این فرصت خوب از دست برود.
دقیقه 61: حرکت عرضی بیت سعید با ضربه زیبای این بازیکن همراه بود که توپ با برخورد به تیرک دروازه سیاه جامگان برگشت داده شد.
دقیقه 76: پرتاب اوت استقلالی ها میتوانست فرصت خوبی برای سرزنی مهاجمان این تیم ایجاد کند که فروزان با خروج خود مانع از این امر شد.
دقیقه 86: ضربه ایستگاهی از امید سینک به سبک کریس رونالدو به زیبایی تمام تر می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که تنها تیرک دروازه را به لرزه در آورد.
دقیقه 90: وحید ظهیری با ضربه ای زیبا دروازه سیاه جامگان را نشانه رفت که با واکنش فوق العاده فروزان یک ضربه کرنر برای شاگردان ویسی شکل گرفت.

حاشیه‌ها:

*همچنان تماشاگران سیاه جامگان نسبت به این تیم حس خوبی ندارند و تنها هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.
*گزارشگر مشهد حسابی از خجالت بازیکنان داخل زمین درآمده است و نسبت عملکرد آنها انتقاد می کند.
*زمانی که کولی بالی روی کاپیتان سیاه جامگان خطا کرد و البته داور صحنه را پنالتی تشخیص نداد، عنایتی به شدت به داور اعتراض کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد