تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در آخرین لیست کی روش برای تیم ملی، نام سجاد شهباززاده وجود ندارد.



به گزارش "تک گل" این اتفاق در حالی رخ داده است که خیلی ها در انتظار دعوت از مهاجم استقلال بودند به این دلیل که در هفته های اخیر خوب بازی کرده و خوب هم برای استقلال گل زده است و از سویی تصور می شد نام مسعود شجاعی هم از دفترچه یادداشت کروش خارج شده باشد.

در این باره گفته می شود عملکرد خوب سردار آزمون و هم چنین مهدی طارمی سبب دعوت نکردن از سجاد شهباززاده شده ضمن اینکه دعوت از این بازیکن و نشاندن او روی نیمکت خیلی چهره خوشی ندارد. یکی از خوبی های سردار آمون و مهدی طارمی به نسبت سجاد شهباززاده این است که این دو بازیکن در بیرون از محوطه هم برای خود ایجاد موقعیت می کنند در حالی که سجاد فقط در محوطه جریمه کارایی لازم را دارد اما دور از ذهن نیست در آتی معادلات تغییر کند و بار دیگر شاهد حضور شهبازاده در اردوی تیم ملی باشیم.

در مورد مسعود شجاعی هم گفته می شود کی روش یکی از علاقمندان به این بازیکن است و اگر برای اردوی پیشین او را به اردوی تیم ملی فرا نخوانده به نوعی می خواسته اعتراض خود را به شکل بازی او نشان دهد و وی را به خود بیاورد. فراموش نکنیم تیم ملی در حال حاضر هافبک پشت فوروارد ندارد و مسعود شجاعلی قابلیت بازی در این پست را دارد. پیشتر اشکان دژاگه درا این پست بازی می کرده که پست تخصصی او مدافع و بال راست است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد