تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ مذاکره‌ای با افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی نکردیم.



به گزارش "تک گل" و به نقل از فارس، سعید عباسی در مورد اینکه این روزها شایعه مذاکره باشگاه تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی خیلی فراگیر شده است، تصریح کرد: این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد. متاسفانه این جوسازی است که علیه باشگاه می‌شود و برخی نمی‌خواهند تراکتورسازی آرامش داشته باشد.

وی تاکید کرد: تونی اولیویرا گزینه مورد تائید باشگاه و هیأت مدیره است. وقتی ما این مربی را انتخاب کردیم تا حصول نتیجه حمایت‌هایمان را انجام می‌دهیم. در این بین کسب نتیجه به هواداران هم وابسته است. آنها با حمایت از باشگاه و مربی می‌تواند حواشی را از تیم دور کنند و با یک همبستگی بیشتر به انسجام تیم کمک کنند. خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. ما از کادر فنی حمایت می‌کنیم و فعلا هیأت مدیره هیچ نظر دیگری ندارد مگر اینکه اولیویرا خودش اعلام کند نمی‌تواند با ما همکاری کند که آنوقت هیأت مدیره در این ارتباط تصمیم خواهد گرفت.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه شایعه عدم بازگشت اولیویرا به ایران مطرح شده است، خاطر نشان کرد: اولیویرا در این رابطه چیزی به ما اعلام نکرده است. او طبق صحبت‌هایی که کردیم قرار است به تیم بازگردد. نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح می‌شود و به هیچ وجه چنین بحثی صورت نگرفته است. همانطور که گفتم ما به دنبال ادامه همکاری با این مربی هستیم مگر اینکه او خودش به این نتیجه برسد که نمی‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

عباسی تصریح کرد: وقتی ما می‌گوییم سرمربی مورد حمایت باشگاه است، چطور می‌توانیم برویم با مربیان دیگر لابی کنیم. همانطور که بارها گفتم باشگاه علاقمند به ادامه همکاری با ایران مربی است. متاسفانه هر روز برخی نام‌ها مطرح می‌شود تا به تیم ضربه بزنند.

وی در پایان گفت: برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با سیاه‌نمایی و کوبیدن هیأت مدیره سعی در فرافکنی دارند. از هواداران فهیم تراکتورسازی که همیشه پشتیبان تیمشان بودند می‌خواهم باز هم به حمایت از تراکتورسازی ادامه دهند و اجازه ندهند برخی با سوءاستفاده از احساسات و تعصبات آنها به تراکتورسازی سنگ خود را به سینه بزنند. این تیم شرایط خوبی دارد و می‌تواند با ستاره‌هایی که دارد هر چه زودتر به موفقیت برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد