تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه بان مولداویایی ملوانان معتقد است در طول شانزده سال حضور حرفه ای در فوتبال تنها دو باشگاه را به عنوان خانه خود پذیرفته است که یکی از آنها ملوان بندرانزلی است.



به گزارش "تک گل"، سرگئی پاشنکو که بعد از حضوری موفق در میان انزلی چی ها، از این تیم جدا شد و بعد از یک سال و نیم، برای لیگ پانزدهم مجددا به جمع بندرنشینان پیوست در رابطه با این تیم، آمار خوب خود و هواداران فوتبال در انزلی گفت:
به ملوان بسیار خوشبین هستم
بسیار امیدوارم که امسال ملوان نتیجه بگیرد، ما تیم خوبی داریم که بازی های خوبی ارائه می دهد، در حال حاضر هم در رتبه خوبی به سر می بریم، فکر می کنم امسال اکثر تیم ها برابر هستند و بازی های یکسانی انجام می دهند و بسیار نزدیک به هم هستند، به نظر من در این میان فقط بتوان از تیم سپاهان نام برد که بهتر امتیاز می گیرد و قهرمان فصل پیش است و باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.
اگر دقت کنید می بینید که سه تیم پرسپولیس، فولاد و نفت که پایین جدول به سر می برند از تیم هایی هستند که بازی خوبی ارائه می دهند، هم پرسپولیس و هم فولاد فوتبال خوبی بازی می کنند اما کاری نمی توان کرد، فوتبال همین است و ممکن است تیمی خوب بازی کند اما نتیجه نگیرد.
ملوان بندرانزلی خانه دوم من است
باور کنید ملوان خانه دوم من است، مهمترین دلیل آن هم شرایط خوبی است که در بیرون و درون زمین دارم، در طول شانزده سال فعالیتم در فوتبال حرفه ای تنها دو تیم بودند که مانند خانه من بودند، یکی از آن دو تیم همین ملوان بندرانزلی است، در بیرون از زمین هواداران ملوان تا حد توان شان از ما حمایت می کنند، باور کنید این میزان حمایت آنها برای من بسیار عجیب است و هر فوتبالیستی آرزو می کند در جایی بازی کند که اینچنین هوادارانی داشته باشد، در داخل زمین هم بازیکنان فوق العاده ما نمی گذارند به کسی فشار بیاید و از یکدیگر حمایت می کنند. بنابراین با توجه به شرایط موجود مشخص است که این تیم را دوست داشته باشم و با تمام وجود برایش به میدان بروم.
آرزو می کنم تیمم مشکل نداشته باشد
آنقدر ملوان را دوست دارم که دلم می خواهد در تمام بازی هایش نتیجه بگیرد، از صمیم قلب آرزو می کنم مشکلات مالی ملوان حل شود و بازیکنان و مربیان این تیم دغدغه ای نداشته باشندو بتوانند با تمام توان در خدمت تیم باشند و در نهایت موفقیت ملوان را به هواداران هدیه دهند. ما بازیکنان این تیم باید با تمرکز کامل تلاش کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
گل نخوردن وظیفه من است
من در این فصل و در سه دیداری که دروازه بان ملوان بودم تنها یک گل دریافت کرده ام و یک بار هم توانسته ام یک ضربه پنالتی مهار کنم، اما تمام اینها فقط آماری است که از نظر خبرنگاران مهم است، برای من اهمیت در جایی است که باعث موفقیت تیمم شود، من وقتی به عنوان دروازه بان به زمین می آیم وظیفه ام این است که تیمم گل نخورد، پس اگه گل نخورد من فقط وظیفه ام را انجام داده ام، همین!
من باید توپ هایی که روی دروازه ام می آید مهار کنم تا در نهایت تیمم نتیجه بگیرد و علاوه بر آن هم به جز من 10 بازیکن دیگر هم تلاش می کنند. تاکید می کنم برای من موفقیت ملوان بیشتر از هر آماری ارزش دارد.
در 21 سالگی روبروی دل پیرو بازی کردم
خیلی خوشحال هستم که دوستان از رفتار و بازی من راضی هستند، من در سال هایی که فوتبال بازی کرده ام همیشه سعی کردم از نظر شرایط اخلاقی و رفتاری و نوع بازی در بهترین وضعیت باشم و اگر مربیان و همبازیان و تماشاگران تیمم از من راضی باشند بسیار خوشحال می شوم.
از اولین باری که در سطح حرفه ای بازی کردم من همیشه همین الگو را برای خودم داشته ام، در 21 سالگی به همراه تیم ملی کشورم در مقابل ایتالیا و دل پیرو قرار گرفتم و اتفاقا آن بازی را هم با تنها گل جیلاردینو بازی را واگذار کردیم از ان سال تا امروز هرچقدر که از سال های بازیگری من می گذشت سعی کردم حرفه ای بودن را فراموش نکنم.
سایپایی ها با من برخورد خوبی نکردند
من قبل از اینکه به ملوان بپیوندم از سایپا هم پیشنهاد داشتم، آنها من را به ایران دعوت کردند من آمدم و با یکدیگر صحبت کردیم، اما فردایش که آمدم تا ببینم نتیجه مذاکرات چه شد دیدم که کسی از باشگاه نیامده است، تعجب کردم، آنها حتی پول هتل من را هم تسویه نکرده بودند مجبور شدم خودم این کار را بکنم.
زمانی که به به ملوان پیوستم مربی این تیم آقای قلعه نویی بود اما برای من که بازیکن تیم هستم فرقی نمی کرد که چه کسی مربی تیم است، ایشان مربی بزرگی است، بعد هم که آقای استیلی آمدند و از کار کردن با او بسیار راضی هستم چرا که هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری نشان داده آدم بزرگی است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد