تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های پدیده و استقلال در مشهد با نتیجه 1-1 به پایان رسید

 

 به گزارش "تک گل"،در این دیدار که درحضور بیش از 5 هزار نفر ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد، تیم استقلال صدرنشین لیگ برتر با وجود ارائه یک بازی ضعیف به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل پدیده دست یافت تا با یک امتیاز به پایتخت بازگردد. در این دیدار جذاب و دیدنی شاگردان رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده، بارها موقعیت های گلزنی زیادی را بر روی دروازه استقلال طراحی کردند که این فرصت ها یا با درخشش رحمتی سنگربان آبی پوشان و یا با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت تا این تیم نتواند به سه امتیاز باارزش دست یابد. تیم استقلال با کسب این نتیجه مساوی، 17 امتیازی شد تا جایگاهش در صدر جدول رده بندی به خطر افتد.
بازیکنان پدیده با استفاده از اشتباه مدافع چپ استقلال در همان ابتدای بازی به گل رسیدند و موفق شدند، این گل را تا پایان نیمه اول حفظ کنند. نیمه اول این مسابقه پرشور و سریع انجام شد و حاضران در ورزشگاه از تماشای یک بازی خوب سیراب شدند.
در این بازی ابتدا پدیده با گل مهدی خیری از استقلال پیش افتاد اما در نیمه دوم مرادمند مدافع تازه وارد میزبان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

ساعت 15:00 ـ ورزشگاه ثامن الائمه مشهد تماشاگر: 5 هزار نفر
داور: سیدمهدی سیدعلی ـ کمک‌ها: بابک داوری، حسین طالقانی

پدیده:
مجتبی روشنگر ـ محمود خمیسی(مرادمند 37)، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، غلامحسین بادامکی، یونس شاکری، محسن یوسفی(عباسیان 70)، میرمهدی خیری(مهرداد رضایی 87)، ابوالحسن جعفری، میثم نقی‌زاده، ایگور پراهیچ
سرمربی: رضا مهاجری

استقلال:
سیدمهدی رحمتی ـ خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا (پروپجیج53)، هرائل مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میلاد شیخ‌فخرالدینی (روزبه چشمی 53)، سجاد شهباززاده(برزای 87)، جابر انصاری، محمدامین حاج‌محمدی
سرمربی: پرویز مظلومی

اخطار:
پدیده - حسن جعفری (45) - میثم نقی زاده (45) - رضا ناصحی (81)
استقلال - میلاد فخرالدینی (50) - روزبه چشمی(76 )


شرح گل:
1 ـ صفر (پدیده): مهدی خیری وینگر راست پدیده با دریافت توپ در میانه میدان و پیشروی با دید عالی توپ را از فاصله 40 متری به پشت سر رحمتی انداخت تا گل استثنایی در همان ابتدای بازی به سود میزبان رقم بخورد.
1-1 (استقلال) :سانتر خسرو حیدری را مرادمند با دگل به خودی به گل تساوی آبی ها تبدیل کرد.


اتفاق ویژه:
نوار پیروزی‌های استقلال در بازی های خارج از خانه پاره شد. استقلال پیش از این در بازی های خارج از خانه خود موفق شده بود استقلال اهواز، سیاه جامگان و گسترش فولاد را شکست داده بودند و بالاخره تیم پدیده با ارائه نمایشی خوب خود موفق شد نوار پیروزی های این تیم را پاره کند.

بهترین بازیکن:
مهدی خیری در این بازی یک سوپر گل استثنایی از فاصله 40 متری دروازه رحمتی را باز کرد. به جز این او بارها خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و 2،3 موقعیت عالی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد. البته از استقلال هم یعقوب کریمی عملکرد بسیار خوبی داشت و دفاع پدیده را بارها اذیت کرد.


دقایق حساس:

دقیقه 1: مجتبی روشنگر با شیرجه‌ای تماشایی دروازه پدیده را از فروریختن نجات داد. این صحنه روی کرنر ارسالی از جناح راست و ضربه سر حاج محمدی مهاجم استقلال رقم خورد.
دقیقه 6: جابر انصاری چسبیده به خط محوطه جریمه سرنگون شد که بازیکنان استقلال روی این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند. روی این صحنه کفش مهاجم استقلال از پایش بیرون آمد.
دقیقه 9: فرار جابر انصاری و دریبل دو دفاع پدیده باعث شد موقعیتی عالی نصیبش شود اما در آخرین لحظه مدافع حریف توپ او را تکل کرد.
دقیقه 10: ضربه یونس شاکری در موقعیت عالی را امین حاج محمدی به خوبی دفاع کرد.
دقیقه 15:شوت زیبای امید ابراهیمی در میانه راه به مدافعان پدیده خورد و توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 18: سانتر زیبای میلاد فخرالدینی روی دروازه را میثم مجیدی می توانست وارد دروازه کند اما رضا ناصحی توپ او را دفاع کرد و مصدوم شد.
دقیقه 31 : فرار عالی مهدی خیری و دریبل چند بازیکن استقلال با شوت زیبای او همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 35 : بازهم مهدی خیری دفاعه استقلال را به هم ریخت و پاس او محسن یوسفی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی این بازیکن توپ را با بی دقتی به دستان مهدی رحمتی زد.
دقیقه 40 : سانتر خسرو حیدری را مجتبی روشنگر مشت کرد و اجازه نداد مهاجمان سرزن استقلال خطری روی دروازه این تیم ایجاد کنند.
دقیقه 44 : ابوالحسن جعفری میثم مجیدی را از پیش رو برداشت اما شوتش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 2+45 : سانتر یعقوب کریمی به روی دروازه را جابر انصاری با ضربه سر به بیرون زد.
دقیقه 50: ضربه کاشته خطرناک مهدی خیری را رحمتی با نوک انگشت به کرنر فرستاد.
دقیقه 51: کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر مرادمند به شکل خطرناکی به اوت رفت.
دقیقه 52: سانتر زیبای خسرو حیدری از جناح راست و ضربه خطرناک میثم مجیدی از روی دروازه روشنگر به اوت رفت.
دقیقه 55: شوت رضا ناصحی به راحتی در دست مهدی رحمتی قرار گرفت.
دقیقه 56: سانتر یعقوب کریمی به روی دروازه را پروپجیچ می توانست وارد دروازه کند اما مرادمند دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 65: شوت حسین بادامکی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 69: ضربه پای چپ محسن یوسفی در میان تعلل هافبک های استقلال به شکل خطرناکی از کنار دروازه رحمتی به اوت رفت.
دقیقه 81: سانتر کریم احمدی را مهدی رحمتی به بیرون فرستاد.
دقیقه 84: سانتر بادامکی را ایگور پراهیچ با ضربه سر به دست رحمتی فرستاد.
دقیقه 87 : سانتر زیبای خیری را یونس شاکری به سمت دروازه زد اما رحمتی با یک سوپر واکنش اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.
1+90: شوت محکم امید ابراهیمی از فاصله 30 متری به شکل خطرناکی از کنار دروازه پدیده به اوت رفت.

حاشیه‌ها:

* با اینکه حدود 45 دقیقه دیگر تا شروع دیدار تیم‌های پدیده و استقلال تهران باقی مانده است، بیش از سه چهارم ورزشگاه خالی است.
* در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر نارضایتی مگویان و اصرار وی به جدایی از استقلال به گوش می‌رسید وی به همراه بازیکنان این تیم وارد زمین شده و در حال گرم کردن برای شروع بازی است.
* پیش از شروع دیدار فرزاد مجیدی که به واسطه برادر خود محبوبیت خاصی برای هواداران استقلال دارد، از سوی حدود 3 هزار هوادار آبی‌ها حاضر در استادیوم به شدت مورد تشویق قرار گرفت.
*در محل ورودی تیم‌ها به داخل زمین عکس 3 مرحوم سردار شهید همدانی، مرحوم هادی نوروزی و مرحوم هادی غیاثیان برادر سیدکاظم غیاثیان مربی سابق ابومسلم گذاشته شده است که با تاج‌های گل آراسته شده است.
* تنها بازیکنی که از بین بازیکنان استقلال به سمت نیمکت حریف رفت، مهدی رحمتی بود که با کادرفنی پدیده سابقه رفاقت دارد.
* گل مهدی خیری ورزشگاه ثامن را منفجر کرد.
* با وجود اینکه 10 دقیقه از بازی می گذرد، هنوز کمتر از نیمی از ورزشگاه خالی است در حالی که سال گذشته در این مسابقه ورزشگاه ثامن حتی یک جای خالی هم نداشت.
* مهدی رحمتی پس از گل مهدی خیری به مدافعان اعتراض کرد که به خیری فرصت پیش رفتن داده‌اند.
* استقلالی ها روی 2 صحنه در 10 دقیقه اول به پنالتی معترض بودند.
* در حالی که بیش از نیمی از نیمه اول می گذرد هنوز نیمی از ظرفیت استادیوم ثامن خالی است.
* تماشاگران پدیده در اقدامی جالب از رحمتی خواستند بازهم اشتباه کند تا تیم شان گل های بعدی را هم به ثمر برسانند.
* محمود خمیسی به خاطر شدت خونریزی در دقیقه 38 تعویض شد و مردامند که روز پنجشنبه در ترکیب تیم امید به میدان رفته بود وارد زمین شد.
* در پایان نیمه اول استقلالی ها به شدت به عملکرد داور اعتراض کردند.
* همچنین زمانی که مهدی رحمتی قصد داشت به رختکن برود تماشاگران پدیده با سر دادن شعار رحمتی مچکریم به نوعی او را تحت فشار قراردادند که البته دروازه بان با تجربه استقلال هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.
* خطای شدید دقیقه 55 یعقوب کریمی روی حسین بادامکی در دقیقه 56 می توانست با یک کارت قرمز مستقیم مواجه شود اما داور بازی برخلاف انتظار حتی یک کارت زرد هم به کریمی نشان نداد.
* در دقیقه 56 برخورد پروپجیچ و روشنگر دروازه بان پدیده لحظاتی گلر پدیده را نقش بر زمین کرد.
* میلاد فخرالدینی زمانی که داشت از زمین بازی تعویض می شد در اعتراض به این موضوع سمت پروپجیچ نرفت و از گوشه ای دیگر از زمین بازی خارج شد.
* بعد از اشتباه های مکرر خط دفاع استقلال مجید صالح از مظلومی اجازه گرفت و به لب خط رفت و دقایقی را برای خط دفاع استقلال صحبت کرد.
* روزبه چشمی در دقیقه 75 بادامکی را نقش بر زمین کرد و با سوت داور به اعتراض شدید پرداخت که داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد