تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بنگر به طرفداری از طارمی پرداخت و گفت برنامه نود باعث شده است تا با آنالیز پنالتی های او، داوران را به اشتباه انداخته و نه تنها پنالتی روی او را نگیرند بلکه کارت زرد هم بدهند.



به گزارش "تک گل"، محسن بنگر در رابطه با بازی تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان گفت: بازی خوبی بود، در دو نیمه این بازی دو عملکرد متفاوت داشتیم، در نیمه اول بهتر بودیم و بازی کاملا دست ما بود، اما در نیمه دوم استرس نتیجه نگرفتن ها ممکن است کمی روی کار ما تاثیر گذاشته بود و بیشتر سعی می کردیم بازی را اداره کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه گل دوم را خوب موقعی زدیم، البته یک گل بد هم خوردیم که با اشتباه من صورت گرفت که بابت آن از تمام هواداران عذرخواهی می کنم. من باید آن توپ را مستقیم می زدم اما یک لحظه دو دل شدم و توپ سابید و به سمت دروازه رفت. البته آنها دیگر موقعیتی نداشتند، ایمان هم به خاطر بازی های قبل کمی استرس داشت که خداروشکر آن هم برطرف شد.

مدافع سرخ پوشان ادامه داد: اگر توپ اولی که طارمی زد تبدیل به گل می شد می توانستیم بالای سه چهار گل به حریف بزنیم اما بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد، موقعیت خوب هم زیاد داشتیم اما بیشتر از این نتوانستیم گلزنی کنیم، انشالله در بازی های بعدی این موضوع را جبران می کنیم.

بنگر درباره روند خوب پرسپولیسی ها در بازی های اخیر گفت: ما در 6، 7 بازی آخر روند بسیار خوبی داشتیم، شما از بازی برابر سایپا را ببینید، همه دیدند آن بازی را ما چگونه باختیم، تیم ما این روزها خوب بازی می کند اما بعضی وقت ها اتفاق نمی افتد و آن چیزی که می خواهیم نمی شود.

وی در رابطه با اخطار مهدی طارمی در ای بازی گفت: برنامه نود بلایی سر طارمی آورد که نه تنها خطا روی او را پنالتی نمی گیرند بلکه به او اخطار می دهند و با اشتباه او را دو اخطاره هم کردند، از آن روزی که برنامه نود آنالیز پنالتی های طارمی را نشان داد در دو بازی دو پنالتی برای ما روی ایشان گرفته نشد و متاسفانه به او اخطار هم دادند.

مدافع سرخ پوشان درباره داوری این بازی گفت: به گفته باشگاه در مورد داوری صحبتی نمی کنیم و اگر قرار است در این رابطه صحبتی داشته باشیم بهتر با مدیریت و یا کادرفنی در مورد داوری اظهارنظر کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد