تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 بازی در ابتدا آرام شروع شد و رفته رفته، استقلال بر بازی کمی مسلط شد. در 10 دقیقه نخست این دیدار، به جز دو صحنه شیرجه از بازیکنان دو تیم، بازی موقعیت خاصی را نداشته و آرام دنبال می شد. سپس این پرسپولیس بود که سوار بر بازی شد تا در دقیقه 12، بالاخره روی یک حمله از طرف شاگردان برانکو، به اولین موقعیت این بازی برسد. روی یک حمله از پرسپولیسی ها و ضربه برگردان از فرشاد احمدزاده، کمک داور بازی با یک تصمیم بسیار درست، عالیشاه را در فرصت تک به تک با رحمتی قرار داد اما ضربه این بازیکن بسیار بد بود و البته واکنش عالی رحمتی نیز مزید بر علت شد تا این توپ به کرنر برود.

روی توپ برگشتی کرنر، استقلال صاحب یک ضد حمله عالی شد اما با اشتباه جابر انصاری این ضدحمله از دست رفت. پس از آن، بازی دوباره آرام شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان صاحب توپ بودند. در دقیقه 24، روی یک حرکت بسیار زیبا از هواداران دو تیم، هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس تشویق شد تا یکی از جلوه های زیبای فوتبال در ورزشگاه آزادی به نمایش در آید.

در ادامه، بازی با روند کند اما بیشتر در اختیار پرسپولیس دنبال می شد تا در دقیقه 43، روی یک حرکت عالی از شاگردان برانکو، پاس آرام احمدزاده با ضربه آرام نورالهی همراه شود اما باز هم این توپ در آستانه رسیدن به گل، با درخشش رحمتی به کرنر فرستاده شد تا در پایان نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، باز هم پرسپولیس بود که تیم برتر میدان بود اما تنها پس از گذشت 8 دقیقه از آغاز نیمه دوم، روی یک حمله از استقلال، روی سانتر دقیق از خسرو حیدری، جابر انصاری بود که با یک ضربه سر زیبا دروازه سرخپوشان را گشود و برخلاف جریان بازی، کار به سود استقلال شود.

در ادامه پرسپولیس فشار خود را بیشتر کرد اما درخشش سید مهدی رحمتی در درون دروازه آبی پوشان، و البته بی دقتی بازیکنان پرسپولیس، به ویژه در یک صحنه که محسن بنگر توپ را در دهانه دروازه به بیرون زد، باعث شد که این تیم به گل نرسد. اما بالاخره در دقیقه 96، تلاش های پرسپولیس جواب داد و روی یک حمله سریع از بازیکنان پرسپولیس، در شلوغی های محوطه جریمه توپ به جری بنسون خورد تا آرام آرام وارد دروازه شود و پرسپولیس در دقیقه پایابی از شکست بگریزد.
ترکیب دو تیم در این دیدار

استقلال:
مهدی رحمتی ، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(72 محسن کریمی)، یعقوب کریمی(55 خرسند نیا)، سجاد شهباززاده(80 امین حاج محمدی) و جابر انصاری
سرمربی: پرویز مظلومی

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی(55 بنگستون)، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(73 علی علیپور)، مهدی طارمی و محسن مسلمان
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

بهترین بازیکن بازی: سیدمهدی رحمتی (استقلال تهران)

 

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد