تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گل محمدی سرمربی ذوب آهن گفت تیمی که شایسته برد باشد به جمع چهار تیم پایانی راه می یابد.



به گزارش "تک گل" ، یحیی گل محمدی در آستانه دیدار ذوب آهن برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور اظهار کرد: بعد از پیروزی برابر راه آهن در لیگ برتر بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند. در فرصتی که برای آماده سازی پیش از دیدار با پرسپولیس داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و بازیکنان در وضعیت مطلوبی به سر می برند و آماده این دیدار مهم هستند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن به دنبال این است تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم. به هر حال ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی است و هدف ما این است که بتوانیم امسال این عنوان را تکرار کنیم.

گل محمدی افزود: پرسپولیس هفته گذشته در داربی تهران نمایش خوبی داشت و نشان داد به لحاظ کیفیت فنی به سطح مطلوب و مورد انتظار رسیده است اما این دلیل نمی‌شود که ما با هراس از این تیم وارد میدان شویم. ما به دنبال این هستیم تا از میزبانی خود بیشترین بهره را ببریم و در خانه با پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: از نتیجه این دیدار نمی‌توان پیش بینی داشت. دو تیم از کیفیت خوب فنی برخوردار هستند و فکر می‌کنم با توجه به بازی‌های اخیر فردا تماشاگران شاهد دیدار دیدنی و جذاب باشند. اما این را باید گفت که هر تیمی که صلاحیت آن را دارد، شایسته است و از موقعیت‌های خود بیشترین استفاده را می برد می‌تواند پیروز باشد و امیدوارم در بازی فردا هم همین اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: فردا هر تیمی که مستحق پیروزی است به برتری خواهد رسید و به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود می کند.
گل محمدی در مورد شرایط بازیکنان تیمش در این بازی گفت: به جز مهرداد قنبری و محمد نژادمهدی که در حال پشت سر گذاشتن دوره درمان هستند خوشبختانه آسیب دیده دیگری نداریم. اما عملکرد خوب حجت حق وردی و بازیکنان جایگزین در بازی قبل ما را امیدوار کردیم و امیدواریم که این بازیکنان جوان در بازی فردا از پس این مسئولیت بربیایند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد