تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مظلومی از مدیران استقلال درخواست کرد یا کرار را اخراج نکنند یا بجای او بازیکن بگیرند.



به گزارش "تک گل" ، کرار جاسم به دلیل مشکلاتی که با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی پیدا کرده، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و خواهان دریافت رضایت‌نامه‌ خود از باشگاه استقلال شده است. از طرفی اعضای هیئت مدیره و همچنین بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه مخالف ماندن کرار در استقلال هستند، اما پرویز مظلومی در جلسه روز شنبه خواهان حفظ کرار شده است. این مسئله باعث شد جلسه تصمیم‌گیری در خصوص کرار به روز یکشنبه موکول شود.

طبق اعلام مسعود معینی، مظلومی به اعضای هیئت مدیره گفته که کرار دوست دارد باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل کند تا بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد. سرمربی استقلال هم تأکید کرده که بهتر است این بازیکن در استقلال بماند، چون به او احتیاج دارد، اما اگر سیاست باشگاه این است که کرار از مجموعه استقلال جدا شود، باید دو هافبک در نیم‌فصل جذب استقلال شوند، یکی از این هافبک‌ها بختیار رحمانی است و دیگری سلطانی، بازیکن گسترش فولاد تبریز.

این مسائل باعث شد تا تصمیم بر آن گرفته شود که در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره باشگاه پرویز مظلومی حضور یافته و نقطه نظرات خود را برای حفظ کرار جاسم مطرح کند. اگر در این جلسه مظلومی مدیران استقلال را برای ادامه حضور کرار متقاعد کند، شاید مدیران استقلال برای ماندن این هافبک عراقی در جمع آبی‌پوشان متقاعد شوند. در حال حاضر نظر هیئت مدیره باشگاه استقلال این است که با کرار تسویه حساب شده و این بازیکن نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود و یا اینکه با توجه به درخواست مظلومی کرار بماند. البته سرمربی استقلال تأکید کرده است که در صورت جدایی کرار، دو بازیکن دیگر جایگزین او شوند.

آنچه مسلم است اعضای هیئت مدیره و افشارزاده تمایل ندارند همکاری کرار با استقلال ادامه داشته باشد، اما این حق را به مظلومی داده‌اند که درخواست حفظ بازیکنش را بدهد. باید دید که در جلسه یکشنبه چه تصمیمی در مورد هافبک عراقی استقلال اتخاذ می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد