تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در صفحه شخصی خود متنی را خطاب به کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس منتشر کرد.



مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به بدقولی مسئولان برای پرداخت مطالبات مالی مرحوم هادی نوروزی واکنش نشان داد.

رحمتی در این باره نوشت: حسرت رنج و فراوان بود و پس... می‌خواهم برایت بنویسم اما مانده‌ام که از چه چیز و از کجا شروع کنم؟! هادی عزیز از تو که بی‌رحمانه دوستانت را تنها گذاشتی بنویسم یا از بی‌وفایی دنیا و پوچ بودن وعده و وعیدهای داده شده به خانواده‌ات؟! بی‌شک روح بلندت از دو فرزند دسته گل و نازدانه‌ات مراقبت خواهد کرد اما به آنها بگو که فوتبال و وعده‌های آن سرابی بیش نیستند.

روز دربی جایت در زمین چمن خالی بود اما در قلب همه هواداران سرخابی نشسته بودی. از چه بنویسم؟ از گم شدن اخلاق یا نامردی گرگ‌صفتان در فوتبال بگویم یا از دروغگویان و بزدلانی که امروز فضای فوتبال را اشغال کرده‌اند؟! امروز تو را بغل می‌کنند و می‌بوسند و همانجا خنجر کینه را از پشت بر بدنت فرو می‌کنند.

آری رفتی از دست فوتبال و زالوصفتانی که در بودنت علیه‌ات بودند و در فراقت گریستند. راحت شدی. این روزها به جای شرافت از انسان‌ها فقط شر و آفت می‌بینی!

این بازوبند تا زمانی که به وعده‌هایشان عمل کنند بر بازوی من خواهد بود. روحت شاد و یادت گرامی.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد