تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کرار که اکنون در چین تایپه حضور دارد واکنشی را به فسخ قراردادش با استقلال انجام داد.



به گزارش "تک گل"، جاسم کرار سرانجام از سوی مدیریت باشگاه استقلال از این تیم کنار گذاشته شد تا بهرام افشارزاده رسما از فسخ قرارداد این بازیکن پرحاشیه و جذب بازیکنی جدید خبر بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکن عراقی در آخرین مصاحبه خود با سایت باشگاه استقلال از اتفاقات رخ داده در هفته های گذشته ابراز ندامت کرده و خواستار یک فرصت جدید برای جبران مافات شده بود.

 پرویز مظلومی هم مثل همیشه پشت این بازیکن ایستاد و درخواست کرد مشکلات مالی بازیکنش برطرف و جاسم به تمرینات بازگردد اما با این وجود هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که از حواشی بازیکن عراقی و نحوه برخورد او به ستوه آمده بودند سرانجام پس از کلی کش و قوس رای به فسخ قرارداد او دادند و افشارزاده این تصمیم را رسما در اختیار رسانه ها داد تا بلافاصله به گوش کرار در چین تایپه برسد.

 یاغی عراقی هم وقتی این خبر را از طریق دوستانش شنید مدعی شد یک هفته دیگر و بعد از بازی عراق با چین تایپه به تهران می آید تا تکلیفش را با باشگاه روشن کند و در حال حاضر تنها روی بازی تیم ملی عراق تمرکز کرده تا بازگشت خوبی به جمع ملی پوشان کشورش داشته باشد. جاسم کرار که قرارداد مالی سنگینی با استقلالی ها دارد با اطمینان از این که باشگاه نمی تواند به این راحتی قرارداد او را فسخ کند اواخر هفته به تهران می آید و مسلما با این وضعیت قصه او و استقلالی ها حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد