تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گفته رئیس کمیته انضباطی مشوقین دو تیم استقلال و پرسپولیس از محل جریمه های انضباطی 10 میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.



به گزارش "تک گل"، اسماعیل حسن‌زاده که از بی حاشیه بودن دربی 81 خوشحال است در این باره می گوید: این بازی نکته انضباطی معمولی هم نداشت و به همین دلیل برای اولین بار کانون هواداران دو تیم را مورد قدردانی قرار دادیم و از محل درآمد مالی فدراسیون فوتبال  از جریمه های انضباطی، 100 میلیون ریال از سوی  سازمان لیگ به  کانون هواداران هر  باشگاه  پرداخت شد.امیدواریم این همدلی در شهرآوردهای استان های دیگر از جمله اصفهان،خوزستان ،آذربایجان شرقی هم دیده شود.

وی افزود: علیرغم این که در آیین نامه انضباطی تشویق ذکر نشده است ولی سیاست های پیشگیرانه کمیته انضباطی ایجاب می کند که ما همانطوریکه با جریمه نقدی و تنبیهات دیگر به بازدارنگی رفتارهای  بازیکنان و هواداران باشگاه ها فکرمی کنیم، با تشویق و اعطاء جوایز نقدی، زمینه را برای رشد و تعالی جو ورزشگاه ها فراهم کنیم.

حسن زاده در این مورد ادامه داد:اگر در مسابقات آتی طبق گزارش ها، توهین یا فحاشی در ورزشگاه ها صورت نگرفته باشد،کانون های هواداران میهمان و میزبان به تناسب مورد تقدیر قرار گرفته  و پاداش نقدی دریافت می کنند و همانند شهرآورد تهران،پاداش به کانون هواداران پرداخت می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد