تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مربی تیم فوتبال صبای قم به وقفه‌های لیگ معترض است و می‌گوید فاصله بین مسابقات تماشاگران را از فوتبال دور می‌کند.



به گزارش "تک گل"، محمد دایی در خصوص شرایط صبا پیش از دیدار با ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی در روزهای اخیر انجام دادیم و همه بازیکنان آماده این بازی هستند. امیدواریم نمایش خوبی برابر ذوب‌آهن داشته باشیم و بتوانیم این تیم پرمهره را شکست دهیم و به بالای جدول صعود کنیم.

او با بیان اینکه همه فکر ما شکست ذوب‌آهن است، اظهار کرد: مثل سایر مسابقات لیگ بازی سخت و مهمی داریم. ذوب‌آهن نفرات خوبی دارد ولی صبا دست کمی از این تیم ندارد. نمایش قابل قبولی در هفته‌های اخیر داشتیم و مطمئنا پتانسیل شکست ذوب‌آهن در تیم ما جود دارد چون از نظر فنی پایین‌تر از حریفمان نیستیم. شاید از نظر مهره و دیر بسته شدن عقب‌تر از ذوب باشیم اما در مجموع صبا تیمی هم‌تراز با آنهاست.

مربی صبای قم معتقد است می‌توانند سیر صعودی که در 6 هفته اخیر داشتند را ادامه دهند: تیم ما منظم تمرین می‌کند و خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم اما متاسفانه کمبود بازیکن داریم. وقتی یکی از نفراتمان محروم یا مصدوم می‌شود به مشکل می‌خوریم. مطمئنا در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم چون تاکنون با 12.11 بازیکن کار می‌کردیم و سایر نفراتمان جوان بودند که آنها نیز نیاز به زمان دارند.

دایی با اشاره به اضافه شدن فرید کریمی به صبا ابراز داشت: فرید بازیکن بزرگ و خوبی است که مطمئنا حضور او کمک زیادی به صبا خواهد کرد. فرید بازیکن این تیم بوده و امیدواریم خیلی زود با تیم هماهنگ شود. در پست فرید نیاز به بازیکن داشتیم که خوشبختانه او به تیم اضافه شد.

او پیش‌بینی‌اش از حضور مردم قم در بازی با ذوب‌آهن همانند دیدار با سپاهان را اینگونه عنوان کرد: تماشاگران قم به صبا عشق دارند. مطمئنا وقتی تیم نتیجه می‌گیرد آنها نیز به ورزشگاه می‌آیند و پشتیبان نماینده شهرشان هستند. حضور آنها موجب بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شود.

مربی صبای قم با انتقاد از تعطیلات لیگ برتر می‌گوید: مسئله‌ای که باعث دوری هواداران از فوتبال می‌شود همین وقفه‌های نامنظم بازی‌هاست. این برنامه‌ریزی تماشاگر را از فوتبال زده می‌کند، طراوت لیگ را از بین می‌برد و مسابقات را تماشاگر پسند نمی‌کند.

دایی با بیان اینکه می‌توانستیم چند بازیکن در تیم ملی داشته باشیم، اظهار کرد: به نظر مربیان تیم ملی احترام می‌گذاریم ولی اگر با دقت و ظرافت بیشتری نگاه می‌کردند می‌دیدند در چند پست می‌توانستیم به تیم ملی کمک کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد