تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: غلامحسین مظلومی مردی بزرگ بود و زحمت زیادی برای جامعه ورزش و باشگاه استقلال کشید.



به گزارش "تک گل"، بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: از تمام مردم و پیشکسوتانی که امروز در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم. مظلومی مردی بزرگ بود و زحمت زیادی برای جامعه ورزش و باشگاه استقلال کشید. ما هم امروز به رسم ادب در این مراسم حضور پیدا کردیم تا با خانواده مظلومی ابراز همدردی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کرار امروز به ایران می‌آید و سرانجام او با باشگاه استقلال چه می‌شود، گفت‌: کرار دیگر جزء باشگاه استقلال نخواهد بود؛ تیم ما کامل است و هیچ مشکلی نداریم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از جدایی کرار ضرر مالی نخواهد کرد، گفت: استقلال در حال حاضر آرامش دارد. تیم نیاز به همبستگی، هماهنگی و دوری از حواشی دارد و خوشبختانه استقلال در وضعیت خوب و استثنایی قرار گرفته است.

افشارزاده دربار مشکل حاج‌محمدی گفت: مشکل او حل شده است و مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص لیست نفرات مورد نظر پرویز مظلومی گفت: هنوز فهرستی به باشگاه ارائه نشده است و به محض اعلام نفرات مورد نظر مظلومی اقدام خواهیم کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که‌ آیا در باشگاه استقلال ماندنی است، گفت: هیچ کدام ما در این دنیا ماندنی نیستیم و امروز هم در بهشت زهرا هستیم و ممکن است هر لحظه کارمان به اینجا بکشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد