تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیروزی مقابل گسترش فولاد از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود.



به گزارش "تک گل" ، عبدالله ویسی پس از پیروزی استقلال خوزستان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی همان طور که پیش‌بینی می کردیم بسیار سخت و حساس بود تمام انرژی خود را جمع کرده بودیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. بازیکنانم تمام مسائلی که باید درک می کردند را رعایت کردند. باید خوشحال باشم؛ صدر جدول هستیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است. این تیم یرون از خانه فقط یک گل خورده بود و10 امنتیاز از بیرون خانه جمع کرده بود اما ما هم باید در بازی به برتری می‌رسیدیم. متاسفانه فقط یک گل زدیم و امیدواریم به روزهای آینده که از فرصتها استفاده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد ضعف در خط دفاعی تیمش گفت: وقتی کل مجموعه خوب باشد نقاط ضعف کمتر دیده می‌شود. وقتی از خط دفاع به حمله می رویم فوق العاده کار می کنیم. 12 هفته یک باخت فوق‌ العاده است و 4 گل خور ه بسیار عالی است که شایسته صدرنشینی هستیم.

وی در مورد اینکه کمالوند معتقد بوده علت شکست تعطیلی لیگ بوده یادآور شد: وقتی لیگ تعطیل می شود این موارد رخ می دهد مهم 3 امتیاز بود و خدا را شکر می‌کنیم که پیروز شدیم.

ویسی در مورد خوشحالی‌اش تصریح کرد: پیروزی خیلی حیاتی بود بحث روانی مطرح بود بازی 6 امتیازی بود که پیروزی در آن از نان شب واجب تر بود.

وی در مورد اینکه روح الله سیف اللهی هنگام ورود به زمین انگیزه زیادی نداشته گفت: اگر این گونه ادامه دهد از تیم کنار گذاشته می شود باید خود را جمع کند اگر این گونه رفتا رکند مطمئنا تا نیم فصل در تیم ما نخواهد ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد