تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فولاد مقابل استقلال با نتیجه 2-0 شکست خورد.



به گزارش "تک گل"، استقلال با گل‌های جابر انصاری (57) و پروپجیچ(88) به امتیاز 25 رسید تا بعد از کمتر 24 ساعت دوباره صدرنشین لیگ‌برتر بشود. آبی‌ها رکورد فوق‌العاده‌ای در بازی‌های خارج از خانه دارند.

ساعت 16:20 ورزشگاه الغدیر اهواز، هفته دوازدهم لیگ‌برتر
داور:  احمد صالحی کمک‌ها: بابک داوری و علیرضا ایلدروم

اخطار:
خرسند نیا(36) فخرالدینی(41) از استقلال
مساریچ(82) از فولاد

فولاد:
مهرداد بشاگردی، محمدرضا خانزاده، مساریچ، محمداهل شاخه(70 مهدی دغاغله)، بهمن کامل، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، مهدی بدرلو، حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی(حبیبی نژاد 81)، چاگو.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال:
مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی،  سجاد شهباززاده، جابر انصاری،  محمدرضا خرسندنیا(پروپجیج 85)، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، بهنام برزای(79 فرشید اسماعیلی)، آرش برهانی(70 محسن کریمی).
سرمربی: پرویز مظلومی

شرح گل ها:

صفر ـ 1(استقلال): حرکت ترکیبی آبی‌پوشان در یک ضدحمله، شاگردان مظلومی را به گل رساند. پاس عمقی و بلند چشمی به برازی رسید و او با یک بغل پای توپ را به قلب دفاع فولاد فرستاد که حضور به موقع و ضربه جابر انصاری باز هم برای استقلال کارساز شد و اولین گل در دقیقه 57 بازی به دست آمد.
صفر  ـ 2 (استقلال): ضدحمله فولادی‌ها و ارسال توپ به میدان میدان آنها را در موقعیت خوبی قرار داده بود که دخالت روزبه چشمی و تنه او به انصاری با پاس عمقی وی توپ را به پروپجیچ رساند تا او با یک ضربه محکم کار را تمام کند.

شرح نیمه اول

در نیمه اول دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت های خوبی را روی دروازه هم ایجاد کنند.  البته استقلال در این نیمه مسلط تر از حریفش بازی کرد و در حساس ترین صحنه بازی آرش برهانی توپ را به تیر دروازه بشاگردی کوبید. با این حال نه استقلال و نه فولاد بازی تماشاگر پسندی را به نمایش نگذاشتند. با توجه به عملکرد ضعیف بازیکنان دو تیم احتمالا هم اسکوچیچ و هم مظلومی تغییراتی را در ترکیب خود انجام خواهند داد.

اتفاق ویژه:
اعتراض ادامه دار دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد روی گل دوم استقلال منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

بهترین بازیکن:
یعقوب کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن جوان استقلال موثر و با اعتماد به نفس بازی کردند و نقش زیادی در پیروزی امروز مقابل فولاد در اهواز داشتند. در بین بازیکنان پراشتباه فولاد هم چاگو از همه بهتر بود ولی تلاش یک تنه او فایده‌ای برای تیمش نداشت.

دقایق حساس:

دقیقه 19: سانتر خرسندنیا با اشتباه سجاد شهباززاده در جایگیری از دست رفت.
دقیقه 23 : سانتر شهباززاده آرش برهانی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او شوتش را به تیر دروازه زد.
دقیقه 28 : سانتر میلاد فخرالدینی به جابر انصاری رسید، او پاسش را به برزای داد و او یک فرصت عالی را با بی دقتی خراب کرد.
دقیقه 41: سانتر فشنگچی به حسین ابراهیمی رسید اما شوت او به پای حنیف عمران زاده خورد و حتی به دروازه نزدیک هم نشد.
دقیقه 47 : حرکت عالی یعقوب کریمی و سانتر او را جبر انصاری با یک ضربه چکشی با اختلاف کم به بیرون زد.
دقیقه 54: شوت امیرحسین فشنگچی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.
دقیقه 62: سجاد شهباززاده  در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما خروج بشاگردی اجازه نداد دروازه فولاد برای بار دوم باز شود.
دقیقه 66: ساسان انصاری روی اشتباه بازیکنان استقلال در جا گیری با رحمتی تک به تک شد اما ضربه اش را به بالای دروازه زد.
دقیقه 80: فرشید اسماعیلی از خروج دروازه بان استفاده کرد و شوتش به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 84: میلاد فخرالدینی توپ را لو داد و  بازهم ساسان انصاری در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد تا بهترین موقعیت فولاد برای زدن گل از دست برودو.

در حاشیه:

* پیش از شروع بازی یکی از هواداران استقلال به زمین پرید و پرچم استقلال را روی زمین چمن استادیوم غدیر پهن کرد. جالب است که چند دقیقه بعد یکی از هواداران فولاد هم همین کار را کرد که با تذکر پلیس هر دو تماشاگر به جایگاه خود رفتند.
* طرفداران فولاد در هنگامی که بازیکنان دو تیم خود را در زمین بازی گرم می‌کردند، علیه رحمتی فحاشی کردند که این موضوع با واکنش تماشاگران استقلال همراه بود.
* تماشاگران استقلال بنری را در حمایت از مهدی رحمتی در استادیوم نصب کردند و به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی اخطار دادند که او حتما باید به تیم‌ملی دعوت شود.
*علیرضا سلیمی پس از اینکه در 13 بازی رسمی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی بصورت کامل درون دروازه فولاد ایستاد، امروز جایش را به مهرداد بشاگردی داده است تا این دروازه‌بان آبادانی وظیفه حراست از دروازه فولاد در مقابل استقلال تهران را بعهده داشته باشد.
*تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران آخرین دیدار عصر امروز لیگ برتر را انجام خواهند داد. هر کدام از این دو تیم در بازی امروز سه بازیکن غایب خواهند داشت. در فولاد خوزستان، مهرداد جماعتی، امید خالدی و اسماعیل شریفات بدلیل مصدومیت و محرومیت غایب هستند و در استقلال بازیکنانی چون خسرو حیدری، امید ابراهیمی و میثم مجیدی حضور نخواهند داشت.
*پرویز مظلومی در دوره دهم لیگ برتر همراه با استقلال تهران در استادیوم تختی اهواز مقابل فولاد قرار گرفت و شکست 4 بر یک را متحمل شد. این مربی اما یک سال بعد از آن، در همین ورزشگاه موفق شد همراه با استقلال تهران با نتیجه 4 بر یک مقابل فولاد پیروز شود.
*فراز کمالوندسرمربی گسترش فولاد در استادیوم غدیر حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می کند. گسترش فولاد روز گذشته در اهواز از استقلال خوزستان شکست خورده بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد