تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپولیس در روزی که می توانست یکی از بهترین بردهای خود در تاریخ لیگ را جشن بگیرد تنها یک بار از موقعیت خود سود برد و البته به سه امتیاز رسید.



به گزارش "تک گل"، طارمی، طارمی، طارمی و باز هم طارمی؛ مهاجم آماده این روزهای تیم ملی برخلاف هفته های ابتدایی در نقش یک گلزن برای تیمش ظاهر نمی شود و در شبی که گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند البته انتقادات زیادی را پیش روی خود با توجه به فرصت سوزی هایش می بیند. طارمی اگر دقت می کرد می توانست در همین بازی تعداد گل های خود در جدول آقای گلی را دو رقمی کند و فاصله خوبی با دیگر گزینه ها بگیرد.

استادیوم: آزادی     تماشاگر: 9000
داور: اشکان خورشیدی   کمک داوران: سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری

پرسپولیس
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان(حاتمی 84)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی(علیپور 72)، مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده(خالقی فر 84) و امید عالیشاه.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال اهواز
پرویزکریمی، سیدعلی حسینی، سعید قزل، محمد اسماعیل نظری، مرتضی منصوری(علی هلیچی74)، فرزاد آشوبی، حسین بهرامی، شاهین مجیدی، محمد غلامی، رضا بهمیی(ساکی 50) و میلاد پاک پرور ( حمزه خضیراوی76)
سرمربی: علی حنطه

اخطار:
حسین ساکی(56) از استقلال اهواز
کمال کامیابی‌نیا(81) - عالیشاه(89) از پرسپولیس

شرح گل

پرسپولیس1 - استقلال اهواز 0: (دقیقه 20، مهدی طارمی): روی یک حرکت عمقی، امید عالیشاه ضربه ناقصی به توپ زد که کریمی دفع ناقصی روی آن داشت و در نهایت مهدی طارمی با استفاده از توپ برگشتی و دروازه خالی استقلال خوزستان گل اول را به ثمر رساند.


شرح بازی:

پرسپولیس در روزی که می توانست یک پیروزی بزرگ برای خود رقم بزند فرصت ها را یکی بعد از دیگری از دست داد و در نهایت با اندوخته تک گل نیمه اول خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. برانکو ایوانکوویچ که از زمان شکل گرفتن تیمش بارها اعلام کرده بود که در کنار داوری های بحث دار، تیمش بابت نداشتن یک مهاجم گلزن مادرزاد ضربه دیده است در این بازی بارها شادی هایش توسط مهدی طارمی در نطفه خفه شد تا به دنبال کارهای تخصصی تری برای بهتر کردن مهاجمانش باشد. پرسپولیس با این پیروزی به رتبه هفتم جدول صعود کرد و استقلال اهواز نیز در انتهای جدول حضور یافت.
 
اتفاق ویژه:
اتفاق ویژه این بازی را می توان به هدر رفتن فرصت های متعدد گلزنی توسط مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی طارمی نامید. طارمی اگر  کمی باهوش عمل می کرد می توانست بار خود را برای آقای گلی در همین بازی برای کل فصل ببندد و البته بارها برابر دروازه و دروازه بان حریف ناکام ماند تا برانکو همچنان بابت نداشتن مهاجم تمام کننده ضربه بخورد.

بازیکن برتر:
شاید اگر می شد از تیم بازنده بازیکنی را انتخاب کرد پرویز کریمی گزینه برتر و بازیکن برتر این بازی بود. دروازه بان استقلال اهواز در روزی که تیمش زیر حملات حریف قرار داشت به کمک بی دقتی و واکنش های خوب خود مانع بزرگی برای برانکو و شاگردانش بود تا تنها یک بار دروازه اش باز شود. محسن مسلمان بارها با نگاه ویژه و پاس های دیدنی خود مهاجمان این تیم را در موقعیت های گلزنی قرار داد و در کنار مهدی طارمی که اگر کمی باتجربه تر و حریص تر بود می توانند جزو برترین بازیکنان این تیم لقب گیرند. مهدی طارمی اگر بی دقتی هایش در این بازی فاکتور گرفته شود با توجه به گل سه امتیازی اش و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پانزدهم به عنوان بازیکن برتر این دیدار شناخته می شود؛ البته اگر فرصت سوزی هایش فاکتور گرفته شود!

دقایق حساس

دقیقه 5: حرکت رامین رضاییان در سمت راست و ارسال مواج او در حالی که پرویز کریمی در ابتدا خروج اشتباهی داشت در نهایت با مهار او همراه بود تا توپ مستقیما وارد دروازه آبی پوشان نشود.
دقیقه 6: پاس عمقی عالیشاه درون محوطه جریمه به رضاییان و پاس کوتاه سرضرب مدافع راست پرسپولیس، پیش از اینکه به مهدی طارمی برسد توسط مدافعان استقلال دفع شد.
دقیقه 11: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان و ضربه سر ناقص محسن بنگر خطری روی دروازه آبی پوشان نداشت و مدافعان استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند.
دقیقه 12: حرکت احمد نوراللهی درون محوطه جریمه و در نهایت پاس عرضی او برای مهدی طارمی با کنترل و البته پاس بد مهاجم ملی پوش پرسپولیس همراه بود تا این فرصت خود از دست برود.
دقیقه 22: حرکت هماهنگ شده عالیشاه و طارمی در نهایت با ضربه ناقص مهاجم جنوبی پرسپولیس همراه بود و پرویز کریمی برای دفع این توپ به دردسر نیفتاد.
دقیقه 25: ارسال محسن مسلمان و ضربه سر محسن بنگر می توانست گل دوم این تیم را به ارمغان بیاورد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و کریمی از کنار دروازه آغازگر بازی شد.
دقیقه 30: ضربه آرام مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان دروازه بان استقلال اهواز جای گرفت.
دقیقه 31: فرشاد احمدزاده در بهترین حالت ممکن صاحب فرصت شد و در حالی که فقط پرویز کریمی را پیش رو داشت ضربه اش را چیپ زد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و بهترین فرصت برای رسیدن به گل دوم از دست رفت.
دقیقه 38: ارسال عمقی از سوی محسن مسلمان برای طارمی این بازیکن را در موقعیت گل زدن قرار داد که شوت سر ضرب و محکم این بازیکن را پرویز کریمی در دو مرحله دفع کرد.
دقیقه 48: فرار در عمق طارمی و ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد که در ادامه ضربه برگشتی را رضاییان به سمت دروازه توپ برگشتی را نواخت که پرویز کریمی آن را به کرنر فرستاد.
دقیقه 52: روی اشتباه مدافع استقلال اهواز، فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد و با پیش روی پشت محوطه جریمه این تیم ضربه اش را با بی دقتی به بیرون فرستاد.



دقیقه 54: بار دیگر روی یک ضدحمله فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد و در حالی که طارمی و عالیشاه را در کنار خود داشت توپش را فنی به سمت دروازه کریمی نواخت که به راحتی در اختیار دروازه بان استقلال اهواز قرار گرفت.
دقیقه 60: مهدی طارمی بعد از دریبلی زیبا و جا گذاشتن مدافع حریف با پرویز کریمی تک به تک شد اما در زدن ضربه آخر برابر دروازه بان استقلال اهواز ناکام ماند و توپش توسط کریمی دفع شد.
دقیقه 60: در اولین فرصت برای استقلال اهواز این تیم صاحب فرصت ارسال روی دروازه سرخپوشان شد که سوشا مکانی در خروجی ناقص در دو مرحله توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 61: رامین رضاییان فرصت خوبی برای نوراللهی مهیا کرد و هافبک پرسپولیس از درون محوطه جریمه ضربه اش را نواخت که کریمی آن را دفع کرد.
دقیقه 61: ثانیه هایی بعد بار دیگر پرسپولیس ضاحب فرصت گل شد که اینبار رضاییان برابر کریمی ناکام ماند و دروازه بان استقلال اهواز زودتر از او توپ را مهار کرد.
دقیقه 66: مهدی طارمی بار دیگر صاحب فرصت شد و اینبار در حالی که می توانست به سمت دروازه پیش روی کند ضربه اش را سرضرب نواخت که توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 67: محمد غلامی در یکی از فرصت های خوب تیمش می توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند که ضربه اش از درون شش قدم با برخورد به مدافع پرسپولیس یک کرنر نصیب اهوازی ها کرد.
دقیقه 69: رامین رضاییان از شش قدم و با ارسال احمدزاده صاحب فرصت سرزنی شد که ضربه اش را کریمی به شکلی زیبا مهار کرد تا نشان دهد اگر او امروز درون دروازه این تیم نتیجه غیر از یک بر صفر رقم می خورد.
دقیقه 70: بار دیگر ارسال روی دروازه و ضربه سر عالیشاه که راهی به دروازه نیافت و از جلوی پای طارمی هم عبور کرد و به اوت رفت.
دقیقه 74: ارسال احمدزاده از سمت راست روی پای مهدی طارمی با ضربه آکروباتیک ناقص این مهاجم همراه شد که توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 83: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای استقلال اهواز را سید علی حسینی به بدترین شکل ممکن از دست داد.
دقیقه 87: یک پاس فوق العاده از محسن مسلمان، مهدی طارمی را در فاصله 30 متری از دروازه استقلال با دروازه بان این تیم تک به تک کرد و مهاجم پرسپولیسی ها بعد از پیش روی به محوطه جریمه ضربه چیپش را به کنار دروازه فرستاد تا آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند شود.
دقیقه 90: مهدی طارمی یکی دیگر از فرصت های گلزنی تیمش را از دست داد و بار دیگر در تک به تک برابر کریمی ناکام ماند.


در حاشیه:
* رامین رضاییان بعد از اتفاقاتی که پیرامون خود بعد از مسمومیت پیش از بازی با ذوب آهن به وجود آمد، امروز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است.
* جری بنگستون در این بازی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی هندوراس و دیر اضافه شدن به اردوی پرسپولیس روی نیمکت پرسپولیس حاضر شده است.
نکته ها:
*  استقلال اهواز با زدن 5 گل، بدترین خط حمله فصل را دارد.
*  استقلال اهواز با خوردن 19 گل، بدترین خط دفاع فصل را دارد.
* استقلال اهواز بیرون خانه نه برنده شده (یکی از 5 تیم بدون برد) و نه گلی زده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد