تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر در اهواز فاجعه رخ می‌داد، چه کسی باید جوابگو می‌شد؟ گفت: رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز را بررسی کنند.



به گزارش "تک گل" ، بهرام افشارزاده در خصوص اتفاقات دیدار فولاد خوزستان - استقلال و همچنین شکستن شیشه‌های اتوبوس استقلال اظهار داشت: در این زمینه نامه‌ای را تنظیم و به علی کفاشیان ارسال کردیم تا به این موضوع رسیدگی شود. کفاشیان و سازمان لیگ باید این مسئله را بررسی کنند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. اگر فاجعه‌ای رقم می‌خورد، چه کسی پاسخگو بود؟ مطمئنا ادامه این اتفاقات، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه روز گذشته (شنبه) هیئت مدیره استقلال صحبتی در رابطه با وضعیت کرار جاسم شد یا نه، گفت: هیچ صحبتی نشد و از رسانه‌ها می‌خواهم که کرار را رها کنند. رشته‌های زیادی مانند دوومیدانی، بسکتبال و والیبال داریم و نباید این همه به کرار پرداخته شود

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به جلسه هیئت مدیره عنوان کرد: درباره مسائل جاری باشگاه، تراز مالی 92 - 91 و 94 - 93، وضعیت آکادمی و جذب بازیکنان در نیم فصل صحبت‌هایی شد. در مورد جذب بازیکن، صحبت کلی را انجام دادیم، چون پرویز مظلومی لیستی به باشگاه نداده است.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا در جلسه روز گذشته با مسعود معینی درباره بندهای قرارداد بازیکنان صحبتی شد؟ گفت: بندی نبوده که بخواهیم توضیح دهیم. ما طبق آیین‌نامه عمل کردیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد