تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مبعلی در ترکیب نفت تهران از برانکو انتقام خواهد گرفت.



به گزارش "تک گل"، سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان در لحظه آخر روی نام ایمان مبعلی برای حضور در این تورنمنت قلم قرمز کشید تا او جام جهانی را از دست بدهد.

برانکو ایوانکوویچ که در آن زمان اعتقاد چندانی به بازیکنان فانتزیست و تکنیکی در ترکیب تیمش نداشت در نهایت ترجیح داد از او در لیست تیمش استفاده نکند و او از حضور در آلمان 2006 محروم شود. تصمیمی که در آن مقطع نیز منتقدان زیادی به همراه داشت.

اکنون برانکو در قامت سرمربی پرسپولیس و در روز دوشنبه باید به مصاف نفتی برود که از مهندس در ترکیب خود سود می برد و مبعلی امیدوار است بعد از گذشت 9 سال از آن اتفاق ملاقات خوبی با پروفسور داشته باشد و با این تاخیر حق خود را از او مطالبه کند.


 

 

 پیام صادقیان روز دوشنبه در دیداری حساس برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

هافبک تکنیکی نفت تهران که عملکرد خوبی در این فصل در ترکیب زردپوشان به نمایش گذاشته، این هفته به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

صادقیان که در فصل گذشته یکی از بدترین دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشت و در نهایت مجبور به ترک این تیم شد اکنون در کنار علیرضا منصوریان دوران خوبی را پی می گیرد و امیدوار است برابر پرسپولیس روز خوبی را داشته باشد.

صادقیان که بعد از اتمام دوران محرومیتش نتوانست در قالب تاکتیکی برانکو جا بگیرد در نهایت از سوی او به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شد و در پایان فصل به نفت رفت.

دوشنبه و در دیدار نفت و پرسپولیس برای این بازیکن روز اثبات شایستگی و حتی انتقام خواهد بود و باید دید او از این فرصت 90 دقیقه ای چگونه استفاده خواهد کرد.

هر چند برانکو در صحبت های خصوصی خود شخصیت فنی صادقیان را ستایش کرده و از نوسان این بازیکن به عنوان ضعف او نام برده است.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد