تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی استقلال می گوید هنوز لیستی برای نیم فصل به باشگاه نداده است و خبرهایی که در رسانه ها منتشر می شود گمانه زنی است.



به گزارش "تک گل" ؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال بعد از بازی با سایپا از بعضی از لیدر های باشگاه ناراحت است. در بازی استقلال و سایپا بعضی از هواداران با هدایت لیدر ها شعار هایی علیه مظلومی سر دادند که باعث ناراحتی مظلومی شد. او می گوید تیمش در صدر جدول قرار دارد و این شعار ها بو دار است و به نظر می رسد بعضی ها خط گرفته اند. مظلومی می گوید : همه از استقلال راضی هستند و تیم شان را که در صدر جدول است ، دوست دارند اما دو نفر از این شرایط استقلال ناراضی هستند و می خواهند حواشی برای تیم درست کنند. این 2 یا چند نفری که  شعار دادند هم معلوم نیست از چه چیزی ناراحتند و چه می گویند.

او درباره لیست خروجی و ورودی این تیم در نیم فصل گفت: لیستی که در رسانه ها منتشر شده است فقط گمانه زنی های رسانه ها است و من هنوز لیستی به باشگاه نداده ام.

مظلومی درباره اینکه آرش برهانی و میلاد فخرالدینی در لیست فروش استقلال است گفت: من گفته ام که لیستی به باشگاه نداده ام و هنوز چیزی مشخص نیست. آرش از بازیکنان قدیمی و بهترین گلزن استقلال است و او جایی نخواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد