تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی سایپا اعتقاد دارد که تیمش در تعطیلات لیگ روند خوبی را در پی گرفته است.



مجید جلالی می‌گوید: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی در روزی که هوای تهران برفی شد هم در اصفهان بودیم و یک بازی دوستانه بسیار خوب با ذوب‌آهن برگزار کردیم.

او در مورد شکست تیمش برابر ذوب‌آهن هم می‌گوید: به هر حال اگر برای ما صرفا نتیجه‌گیری مهم بود، به تمام بازیکنانمان در 30 دقیقه آخر میدان نمی‌دادیم. ما حتی از ذوب‌آهن 2 ـ 1 هم جلو بودیم اما ترجیح دادیم در دقایق پایانی از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: البته ذوب‌آهنی‌ها هم تغییراتی در ترکیب خود داشتند ولی نه به اندازه ما. در کل من فکر می‌کنم که این بازی بسیار خوب بود و به اهدافی که داشتیم رسیدیم.

جلالی در مورد بازی با استقلال اهواز در هفته چهاردهم لیگ‌برتر هم می‌گوید: در کل تیم ما روند خوبی دارد و ما در تمریناتم این موضوع را نشان داده‌ایم باید بتوانیم همین روند را در بازی با استقلال اهواز هم حفظ کنیم تا بتوانیم به هدفمان نزدیک شویم.

سرمربی سایپا در پایان در مورد بازگشت امیر قلعه‌نویی به لیگ‌برتر هم می‌گوید: من اول فصل هم گفتم که نباید مربی‌هایی مثل امیر قلعه‌نویی و علی دایی خانه‌نشین شوند آنها در فوتبال و مربیگری صاحب شخصیت و تجربه هستند و حضور آنها لیگ را جذاب می‌کند. این حرف را اول فصل زدم و حالا هم آن را تکرار می‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد