تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حمید استیلی معتقد است با وجود اینکه تا امروز یک ریال از ملوان دریافت کرده همچون 25 سال حضورش در فوتبال هر گز در مورد مسائل مالی صحبت نمی‌کند.



ما بازی خیلی خوبی مقابل صبا انجام دادیم ولی متاسفانه داور اشتباهات زیادی داشت زمانی که اوت‌ها یا خطاهای میان زمین را به سود صبا سوت می‌زد ما اعتراضی نداشتیم ولی متاسفانه در صحنه‌ای که روی نوری خطای پنالتی شد. داور به جای اینکه پنالتی اعلام کند و به بازیکن حریف که یک کارت زرد داشت، کارت زرد دوم را بزند و از زمین اخراج کند. به اشتباه به نوری کارت زرد دوم را داد و متاسفانه ما کاپیتان ما را از زمین اخراج کرد و ما درد بازی آینده مقابل سیاه‌جامگان که خیلی برایمان مهم است را نیز از دست دادیم.

او ادامه داد: با وجود اینکه ما در بازی با صبا ۵،۶ بازیکنمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی در زمین داشتند و مخصوصاً در نیمه اول ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی در پاسخ به اینکه بعد از انتقاد به سیستم دفاعی ملوان این تیم در دو هفته اخیر مقابل تراکتور و صبا عملکرد متفاوتی داشته، افزود: من از نحوه بازی بازیکنان خودم راضی هستم. آنها پیشرفت خوبی داشتند و من بازیکنان تاکتیک‌پذیری در اختیار دارم. بازیکنان جوان ملوان هم کم‌کم با بقیه تیم به هماهنگی رسیده‌اند. به نظر من ملوان در دیدار سایپا، تراکتور و صبا عملکرد خوبی داشته و من از بازیکنانم راضی هستم.

استیلی با توجه به مشکلات مالی گفت: من هم می دانم که بنا بر قانون سازمان لیگ اگر نتوانیم ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت نکنیم آنها می‌توانند از تیم جدا شوند. در این رابطه هم با آقای دنیا مالی صحبت کردم و ایشان قول مساعد داد که تا ۹۰ درصد این مبلغ را به بازیکنان تا نیم‌فصل پرداخت خواهد کرد، اما چون تیم ما نظامی است اگر این مبلغ تأمین نشود فقط بازیکنان خاصی از تیم جدا می‌شوند که چالش جدیدی برای ملوان خواهد بود و ما تا جایی که امکان دارد از آن جلوگیری می‌کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه آیا خود او مبلغی از قراردادش را گرفته است یا نه، افزود: من تا امروز حتی یک ریال از قراردادم را دریافت نکرده‌ام، ولی هیچ‌کس ندیده که من در 25 سالی که رد فوتبال هستم تا به امروز حتی یک بار هم در مورد مسائل مالی صحبت کرده باشم.

او در پایان گفت: من به ملوان و بازیکنانم ایمان‌دارم و می‌دانم با جذب دو بازیکن و برگزاری اردوی تدارکاتی در نیم‌فصل، ملوان متحول می‌شود و تیم ما ازلحاظ بدنی و تاکتیکی در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد