تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اهواز باز هم برای قلعه نویی خوش یمن بود تا این سرمربی باتجربه در شرایطی که تیمش نمایش متوسطی داشت با دو گل میزبان قعرنشین را شکست داد.



به گزارش تک گل، تراکتور همان ابتدای بازی با گل حمودی پیش افتاد و با مخافظت از این گل در لحظات پایانی با ضربه حمدی فاصله را دو برابر کرد تا با 22 در زده ششم جای پرسپولیس را بگیرد.

هفته پانزدهم لیگ برتر، ورزشگاه تختی اهواز    تماشاگر ١٥٠٠ نفر
داور: جمشید محمدی- محمدرضا امینی- جلیل شعرانی- جواد محمدی    ناظر داوری: حسن کامرانی فر

استقلال اهواز:

لوییز فرناندو،سعید قزل(محمد اسماعیل نظری 57)،مهدی اسلامی، طالب ریکانی، علی هلیچی، حسین بهرامی، رضا ایار(اشوبی 53)، عادل کلاه کج، شاهین مجیدی(رضا بهمیی 73)، میلاد پاک پرور و محمد غلامی
سرمربی: علی حنطه

تراکتور سازی:

محمد رضا اخباری، سعید آقایی، سینا عشوری، خالد شفیعی، شجاع خلیل زاده(٣٥ میرهانی هاشمی)، علی حمودی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار(سامان نریمان جهان 46)، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی و مهرداد بایرامی(فردین عابدینی 88)
سرمربی: امیر قلعه نویی

اخطار

شجاع خلیل زاده(18) - آگوستو سزار(45) -  ثاقبی(42) -  بایرامی(77) از تراکتورسازی
کلاه کج (57) از استقلال اهواز

شرح بازی:

دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی تمام شد.
بازی هنوز به خوبی جا نیفتاده بود که تراکتورسازی روی ارسال سروش رفیعی و ضربه سر علی حمودی به گل رسید. صحنه منجر به گل تراکتورسازی تنها موقعیت جدی روی دروازه های دو تیم در نیمه نخست بود. استقلال اهواز که نسبت به دیدار با سایپا، چند تغییر در ترکیب اصلی داشت، پس از دریافت گل با دوندگی زیاد بازیکنانش در تمامی نقاط زمین، اجازه بازیسازی و کنترل بازی را به یاران تراکتورسازی نمی‌داد و شاگردان قلعه نویی بعد از گل حمودی نتوانستند فرصت چندانی در این نیمه خلق کنند.

در سوی مقابل، بازیکنان استقلال اهواز علیرغم دوندگی زیاد در خلق موقعیت های گلزنی توفیق چندانی پیدا نکردند. حرکات مداوم بازیکنان میزبان خصوصاً میلاد  پاک پرور از کناره های زمین، چند ضربه کرنر و شروع مجدد برای این تیم به همراه داشت اما هیچ کدام از ارسال ها تبدیل به موقعیت جدی گلزنی نشد تا نیمه اول با تک گل علی حمودی به سود تراکتورسازی تمام شود.

در نیمه دوم، ورود سامان نریمان جهان باعث شد تا تراکتورسازی نسبت به نیمه اول بازی بهتری ارائه کند و چند بار درون محوطه جریمه استقلال اهواز ظاهر شود. اولین خطر این نیمه را نریمان جهان در دقیقه 60 خلق کرد اما فرناندو توپ را به کرنر فرستاد و در دقیقه 68 هم ضربه بایرامی را دروازه بان استقلال راهی کرنر کرد.

استقلال اهواز که خطر دریافت گل دوم را احساس کرده بود، بلافاصله در محوطه جریمه تیم مهمان محمد غلامی در دقیقه 70 پس از برخورد به بدن مدافعان حریف راهی به دروازه پیدا نکرد. استقلال اهواز از این دقیقه به بعد بازی را به زمین تراکتورسازی کشاند تا برای زدن گل تساوی تلاش کند و همین امر به یاران تیم مقابل فرصت داد تا زوی ضدحملات سریع خطرناک ظاهر شوند. ضربات سروش رفیعی در دقیقه 77 و شاهین ثاقبی در دقیقه 82 از جمله فرصت های گلزنی تراکتورسازی در این دقایق بودند و استقلال اهواز دو سه بار روی ارسال های بلند به محوطه جریمه تراکتورسازی شانس گلزنی پیدا کرد اما هر بار دخالت مدافعان قرمزپوش اجازه زدن ضربه نهایی را به بازیکنان استقلال اهواز نداد.

بازی با همان تک گل دقیقه سوم حمودی رو به اتمام بود که تراکتورسازی روی یک ضدحمله  به گل دوم رسید تا پیروزی این تیم در اهواز تضمین شود. استقلال اهواز هم با قبول دهمین باخت در فصل جاری به سقوط نزدیک تر شد.


اتفاق ویژه

به نظر می رسد حنطه به پایان کارش با استقلال اهواز نزدیک شده است، او که در ٧ بازی تنها یک امتیاز به دست آورده است باید منتظر باشد و ببیند آیا نیم فصل دوم را استقلال اهواز با او شروع می کند یا خیر، گفتنی است این دهمین باخت استقلال اهواز تیم قعر نشین جدول در ١٥ بازی خود بود.

بهترین بازیکن

علی حمودی دفاع راست خوزستانی توانست همان ابتدای بازی برای تراکتور گلی را بزند و از عوامل اصلی برد تیمش باشد.او در دفاع  نیز کم نقص کار کرد. شاهین ثاقبی از تراکتور و عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز نیز می توانستند این عنوان را کسب کنند.

شرح گل

١-٠(تراکتورسازی): سانتر فوق العاده سروش رفیعی را کاپیتان علی حمودی با ضربه سر دروازه استقلال اهواز را باز کرد.
2-0(تراکتور سازی): حرکت فرین عابدینی از سمت راست و سپس پاس به ثاقبی این فرصت را به او داد تا با یک بغل پای ساده دروازه استقلال اهواز را باز کند.

دقایق حساس

دقیقه ١٢: ضربه راه دور طالب ریکانی را اخباری درازکش در اختیار گرفت.
دقیقه ٤٠: شوت از راه دور میلاد پاک پروز بازاختلاف کمی از دروازه اخباری به بیرون رفت.
دقیقه ٤٨: پاس عالی سروش رفیعی از میانه میدان پشت مدافعین می رفت به مهاجم تراکتور برسد اما فرناندو با یک خروج به موقع توپ وا دور کرد.
دقیقه ٤٩: حرکت پرسرعت پاک پرور از سمت چپ و سانتر وی را مدافعین تبریزی به کرنر فرستادند.
دقیقه ٤٩: کرنر کاپیتان کلاه کج دور شد و در ادامه ضربه برگردان مهدی اسلامی آسمان را شکافت.
دقیقه ٦٧ : اشتباه محمد اسماعیل نظری موقعیت رابه تراکتوری ها داد و ضربه بایرامی با دخالت مدافعین به کرنر رفت.
دقیقه ٦٨: ضربه آزاد کلاه کج از سمت راست با قیچی برگردان پاک پرور همراه شد و در ادامه غلامی یک قیچی دیگر زد اما با برخورد به مدافعین به کرنر رفت.
دقیقه ٧٨: ضربه فنی سروش رفیعی را فرناندو به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه ٨٢ : پاس نریمان جهان به ثاقبی رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف کم از دروازه فرناندو به بیرون رفت.

حاشیه

*پرویز کریمی در این بازی نیمکت نشین است و لوییز فرناندو به عنوان دروازه بان اصلی استقلال به میدان می رود.
* رضا ایار برای اولین بار است که در ترکیب اصلی استقلال اهواز قرار می گیرد.
* علی حمودی برابر تیم سابق خود به میدان می رود.
*بختیار رحمانی و سروش رفیعی با چمن تختی آشنا هستند و بارها با لباس فولاد در این ورزشگاه بازی کرده اند.
*زمین تختی کیفیت مناسبی ندارد و اما این بازی در هوای بسیار خوبی برگزار می شود.
* پیش از شروع بازی علی حمودی از تراکتور سازی به سمت ابراهیم تهامی رفت.
* علی حنطه از روی سکوها تیمش را هدایت می کند و از نشستن روی تیمش محروم است.
* پس از اینکه شجاع خلیل زاده مصدوم شد ، برای بهبودی به بیمارستان منتقل شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد