تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال نفت موفق د در خانه مقابل سایپا با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد..



به گزارش "تک گل"، در روزی که نفت تعداد زیادی بازیکن مصدوم داشت، موفق شد دومین برد متوالی خود را در تهران جشن بگیرد تا به کلی ازجمع تیم‌های پایین جدول فاصله گرفته و برای بازگشت به جمع مدعیان امیدوارتر از گذشته شود.

هفته پانزدهم؛ساعت ۱۵:۱۵
ورزشگاه تختی - تماشاگر ۲۰۰ نفر

داور: سعید بخشی‌زاده، کمک‌ها: حمید غمزه، جهانبخش آرمان

نفت تهران:

وحید شیخ ویسی،سیامک کوروشی،حمید بوحمدان،مهدی شیری،وحید حمدی نژاد،محمد دانشگر،آرش رضاوند،ایمان مبعلی،علی قربانی(حق دوست 74)، آلویس نانگ، امیرارسلان مطهری
سرمربی: علی منصوریان

سایپا:

راتکو دوجکویچ، مجید ایوبی، حامد شیری، ابراهیم صادقی ،جواد نکونام، ابراهیم شکوری، محمد اسماعیل بیگی، علی زینالی(نوروزی 77)، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی(قلی زاده 85)، میلاد میداوودی (رمضانی 85)
سرمربی: مجید جلالی

اخطار

(23) رضایی از سایپا
(25)بوحمدان - (79) ایمان مبعلی - (80)حق دوست از نفت تهران

شرح گل:

1ـ صفر (نفت تهران): آلویز نانگ مهاجم کامرونی نفت در دقیقه 65 پاس به جلوی آرش رضاوند را با فرصت‌طلبی به تک گل تیمش در این مسابقه تبدیل کرد.

شرح بازی:

بازی برای هر دو تیم حساسیت‌های خاصی داشت. نفت می‌خواست از ته جدول جدا شود و سایپا هم می‌خواست نیم فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به پایان برساند. به همین خاطر پیش بینی می‌شد بازی نزدیک و فشرده‌ای باشد. سایپا بیشتر صاحب توپ و میدان بود. برنامه تاکتیکی‌اش در جناح راست متمرکز شده بود جایی که مهدی ترابی با رفت و برگشت‌های خود مدافعان نفت را خیلی اذیت کرد. اما با وجود برتری نسبی حملات این تیم تا پشت محوطه جریمه پیش می‌رفت و با برخورد به دژ دفاعی نفت به بن‌بست می‌خورد. نیمه اول بدون اتفاق خاصی با تساوی به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند. نیمه دوم باز هم با برتری سایپا آغاز شد تا جایی که ضربه آکروباتیک حامد شیری با برخورد به تیرک دروازه برگشت خورد تا یخ بازی آب شود. نفت علی منصور بیشتر برنامه تاکتیکی‌اش در استفاده از ضدحملات بود اما نکته جالب به بازی ضعیف هافبک‌های این تیم برمی‌گشت. جایی که ایمان مبعلی نتوانست انتظارات را برآورده کند. هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شد، سایپا فشار بیشتری وارد می‌کرد اما نفت با استفاده از تبحر خود در ضدحملات توانست به گل برسد و روی تیزهوشی آلویز نانگ به آنچه می‌خواست رسید. بعد از گل بازی احساسی سایپا به جایی نرسید تا مجید جلالی یک باخت تلخ دیگر در کارنامه‌اش به ثبت برسد و علی منصوریان در روزی که بیشتر ستاره‌های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، به یک برد شیرین و سرنوشت‌ساز برسد. بردی که سرنوشت او در این تیم را در مسیر دیگری قرار خواهد داد و باعث می‌شود تا از این پس روی نفت حساب دیگری باز شود.


بهترین بازیکن:

آلویز نونگ مهاجم کامرونی بعد از درخشش در اهواز تک گل تیمش در دیدار مقابل سایپا را هم به ثمر رساند تا شاگردان منصوریان با 3امتیاز حساس از این مسابقه بیرون بیایند. او شایسته عنوان موثرترین بازیکن زمین است.

اتفاق ویژه:

نفت تهران در دومین بازی متوالی با درخشش مهاجم کامرونی‌اش به پیروزی رسید و 19 امتیازی شد. در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده با استقلال اهواز می‌تواند در میانه جدول قرار بگیرد و نیم فصل را بهتر تمام کند که با توجه به شروع ناامیدکننده نفت در لیگ امسال نکته مهمی است.

دقایق حساس

دقیقه ۱۳: تک به تک میداوودی به دست شیخ ویسی برخورد کرد و موقعیت سایپا بدین شکل از دست رفت.
دقیقه ۲۳: غلامرضا رضایی به دلیل تمارض در پشت محوطه جریمه از داور کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه ۲۴: نفتی ها در ضد حمله صاحب موقعیت شدند که نانگ توپ را به بالای دروازه زد.
دقیقه ۲۵: تکل شدید بوحمدان روی نکونام باعث شد داور به بازیکن خاطی کارت زرد نشان دهد.
دقیقه ۳۰: در گوشه محوطه نفت میداوودی صاحب موقعیت تک به تک شد که توپ را از بالای سر دروازه بان رد کرد ولی توپ از روی دروازه رد شد.
دقیقه ۴۹: ضربه چکشی حامد شیری به تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه ۵۷:شوت علی زینالی را شیخ ویسی در آغوش گرفت‌.
دقیقه 86: رمضانی از سمت چپ توپ را ارسال کرد و دربرگشت صادقی نتوانست شوت خوبی بزند.

حاشیه

* اورژانس تهران اینبار کنار زمین قرار گرفته است‌.
* منصوریان درحالی که قصد استوپ کردن توپ را داشت لیز خورد و به زمین افتاد‌‌‌.
* در صحنه ای که بوحمدان روی نکونام خطا کرد و جواد به بیرون رفت و زمانی که قصد ورود به زمین را داشت داور اعتنایی به او نکرد و نکونام هم که لحظه ای عصبانی شد بطری آب را روی زمین کوبید.
* در صحنه ای که بوحمدان روی نکونام خطا کرد و جواد به بیرون رفت و زمانی که قصد ورود به زمین را داشت داور اعتنایی به او نکرد و نکونام هم که لحظه ای عصبانی شد بطری آب را روی زمین کوبید.
* نورافکن های استادیوم از دقیقه ۵۸ روشن شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد