تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه 2-1 تیم تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد.

 

  تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم استقلال به پایان رسید تا این تیم حریف ذوب آهن در فینال رقابت ها شود.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی
سه شنبه یک دی ماه، ساعت 14:30
ورزشگاه یادگار امام تبریز


گروه داوری: داور: حسین زرگر، کمک ها: حمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان، داور چهام: حمیدحاج ملک، ناظر: جلال مرادی
ترکیب دو تیم

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان (فردین عابدینی 88)، سعید آقایی، سینا عشوری،  شجاع خلیل زاده، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی(علی حمودی 70)، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 59)

استقلال:
مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(علیرضا رمضانی 82)، جابر انصاری (خرسندنیا 94)، فرشید اسماعیلی(محسن کریمی 54)، سجاد شهباززاده
گزارش بازی

نیمه اول:        

در پانزده دقیقه ابتدیی شاهد یک بازی کم افت و خیز از دو تیم بودیم. تراکتورسازی که در خط حمله از داشتن یک مهاجم ششدانگ رنج می برد در تلاش برای رسیدن به دروازه حریف و ایجاد موقعیت گلزنی ناکام بود و استقلال با ضربه سر نصف و نیمه انصاری در دقیقه بیستم اولین موقعیت خود را روی دروازه حریف ایجاد کرد. پس از ضربه سر انصاری، شاهین ثاقبی در دقیقه 22 در محوطه جریمه استقلال یک شوت آرام را روانه دروزاه رحمتی کرد که این توپ به راحتی در اختیار سنگربان آبی پوشان قرار گرفت. پس از این دو موقعیت بازی کمی جان گرفت و تراکتوری ها حملات خود را روی دروازه حریف افزایش دادند.

روی یک ارسال در دقیقه 28 توسط خسرو حیدری حنیف عمران زاده با ضربه آکروباتیک روی توپ اثر گذاشت که این توپ در دهانه دروازه به سجاد شهباززاده رسید و وی با یک ضربه تمام کننده دروازه اخباری را باز کرد.

پس از گل استقلال، تراکتوری ها حملات خود را روی دروازه تیم میهمان افزایش دادند و چند موقعیت خطرناک نیز روی دروازه آبی پوشان ایجاد کردند که مهم ترین آنها، ضربه رفیعی در محوطه جریمه بود که رحمتی با عکس الملی به موقع دروازه تیمش را نجات داد. ضربه آزاد سعید دقیقی در واپسین دقایق نیمه اول نیز از دیگر موقعیت های سرخ پوشان در این نیمه بود که راهی اوت شد.

نیمه دوم:

پرتاپ اوت شفیعی در دقیقه 49 را استقلالی ها ناقص دفع کردند و  این بازیکن با ضربه سر توپ را به سمت دروازه این تیم فرستاد که آگوستو سزار این توپ را با یک ضربه زیبا درون دروازه استقلال جای داد تا نتیجه کار مساوی شود.

یک دقیقه از شادی گل تراکتوری ها نگذشته بود که روی اشتباه سینا عشوری در میانه میدان، سجاد شهباززاده صاحب توپ شد و پس از یک توی سر توپ زیبا در درون محوطه جریمه و از پیش رو گذاشتن مدافع حریف با یک ضربه کات دار غیرقابل مهار گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

آگوستو سزار در دقیقه 55 می توانست برای بار دوم دروازه تیم استقلال را باز کند که ضربه بی دقت وی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. استقلالی ها در دقیقه 62 می توانستند گل سوم خود را نیز به ثمر برسانند که ضربه شهباززاده را در حال تک به تک، اخباری به زیبایی مهار کرد.

 برخلاف جریان بازی و حملات تیم تراکتورسازی، سجاد شهباززاده در دقیقه 85 در محوطه جزیمه صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی انصاری را صاحب توپ کرد که ضربه وی را اخباری با یک سوپر واکنش راهی کرنر کرد. پس از این موقعیت تراکتوری ها روی پاس تند و تیز آقایی از چپ می توانستند دروازه رحمتی را باز کنند اما بازیکنی موفق به اثر گذاشتن روی توپ ارسالی وی نشد.

حملات تراکتور برای به تساوی کشاندن دوباره بازی حاصلی در پی نداشت تا استقلال با یک برد ارزشمند خارج از خانه راهی فینال شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد