تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پس از ارتباط اولیه تراکتورسازان با لوسیانو ادینهو و تمایل و توافق وی برای حضور دوباره در جمع تبریزی ها، وی پیشنهاد خود برای حضور در این تیم بالاتر برده است.



پس از آنکه قلعه نویی تمایل خود را برای جذب مهاجم برزیلی اعلام کرد، مسئولان این تیم ارتباط اولیه با آقای گل سابق را آغاز کردند و توانستند به توافقات اولیه دست پیدا کنند.

اما اتفاق جالب و البته عجیب پس از این توافق به وقوع پیوست، جایی که گویا از تبریز با این بازیکن تماس حاصل شده و به وی عنوان شده که امیر قلعه نویی سرمربی جدید این تیم و تیم تراکتورسازی هوادارانی دارد که برای این تیم و موفقیتش دست به جیب می شوند و به همین او نیز می تواند پیشنهاد خود را بالاتر ببرد تا بتواند مبلغ قرارداد خود را به بالاترین حد ممکن برساند.

در این میان عنوان می شود این تماس ها از سوی کسانی بود که خواهان نتیجه گیری این تیم تبریزی نیستند تا هرچه سریعتر امیر قلعه نویی به عنوان مربی شکست خورده در دوره جدید حضور خود در این لقب بگیرد.

لوسیانو ادینهو که در لیگ چهاردهم در لباس تراکتور به عنوان آقای گلی رسیده بود در این فصل و در 14 دیداری که لباس السیلیه قطر را به تن کرد تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد