تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: شرایط سختی داریم و بازیکنان ملوان حجب و حیا به خرج می‌دهند که با وجود مشکلات مالی همچنان با همه وجود در خدمت تیم هستند.



حمید استیلی در مورد جدایی پاشنکو از ملوان، گفت: من راضی نیستم او از تیم ما جدا شود اما این بازیکن با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و گفته مشکل خانوادگی دارم و نمی‌توانم بمانم. حتی قرار است پولش را هم بدهند اما او همچنان مصر به جدایی است.

وی ادامه داد: شرایط سختی در ملوان داریم و بازیکنان را باید دور هم جمع کنیم و آنها حجب و حیا دارند و با وجود همه مشکلات مالی در تمرین حاضر می‌شوند. کار خیلی سخت است.

استیلی در مورد برگزاری بازی با استقلال در روز یکشنبه گفت: قرار است این بازی روز شنبه برگزار شود و نمی‌توانیم روز یکشنبه با استقلال بازی کنیم زیرا بازیکنان ما بلیت گرفته‌اند و می‌خواهند به مسافرت بروند. پاشنکو قرار بود بعد از بازی با استقلال از تیم ما جدا شود و به مسافرت برود اما زمان بازی تغییر کرد و برای ما مشکل درست شد.

سرمربی ملوان در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: بله دو مهاجم مد نظرمان بود که یکی از آنها سابقه بازی در باشگاه‌های اسرائیلی را داشت و بازیکن دیگر راهی باشگاهی در روسیه شد. در حال حاضر با امین منوچهری صحبت کرده‌ایم و او قرار است به ملوان بیاید.

استیلی در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی سختی با استقلال داریم. بازیکنان ما تلاش می‌کنند با تمرکز بالا در این بازی حاضر شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد