تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال تراکتورسازی در تهران مقابل نفت با نتیجه 1-0 پیروز شد.

 

در هفته شانزدهم لیگ برتر تیم های نفت تهران و تراکتورسازی  از ساعت  15 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود تراکتور به پایان رسید.

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر
ساعت 15/ ورزشگاه تختی تهران
داور: یداله جهانبازی/  کمک ها: سعید زارع، سعید آل وردی
کارت زرد: اخطار:  علی قربانی(56) از نفت/ سروش رفیعی(56) از تراکتورسازی

نفت تهران:
وحید شیخ ویسی، وحید حمدی‌نژاد(دقیقه 75 میلاد زکی‌پور)، مهدی شیری، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، آرش رضاوند(دقیق82 مجتبی حقدوست)، ایمان مبعلی، رضا علیاری، وحید امیری، ارسلان مطهری و آلویز نانگ (دقیقه 45 علی قربانی).
سرمربی: علیرضا منصوریان

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، علی حمودی(دقیقه 74 ایران‌پوریان)، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی(دقیقه 93ایان رمزی)، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(دقیقه 45 سروش رفیعی)، فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

نیمه اول

در نیمه اول شاهد یک بازی خوب و پرموقعیت از دو تیم بودیم. تراکتورسازان در دقیقه دهم بازی روی پاس کیانی و ضربه ثاقبی در موقعیت تک به تک را شیخ ویسی به خوبی مهار کرد و ده دقیقه بعد در شرایطی مشابه نونگ می توانست دروازه تراکتور را باز کند که اخباری با عکس العملی دیدنی راه توپ وی را بست. تراکتورسازی در دقیقه 43 می توانست با ضربه سر شفیعی به گل برسد اما ضربه این بازیکن را در چند قدمی، شیخ ویسی به زیبایی مهار کرد. به طور کلی در این نیمه شاهد موقعیت های گل خوبی از هر دو تیم بودیم که درخشش دروازه بانان دو تیم مانع از باز شدن دروازه ها شد اما سرانجام سعید آقایی در ثانیه های پایانی با یک شوت زیبا از سمت چپ محوطه جریمه دروازه تیم نفت را گشود تا تراکتوری ها برنده راهی رختکن شوند.

نیمه دوم

نیمه دوم را نفت بهتر آغاز کرد و در دقیقه 59 روی سانتر مبعلی برای مطهری این بازیکن می توانست دروازه تراکتور را باز کند که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک راهی اوت شد. در ادامه تراکتوری ها بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نفت ایجاد کرد که حاصلی در پی نداشت.
پانزده دقیقه پایانی بازی شاهد یک دیدار جذاب از دو تیم بودم.  محمدرضا اخباری در دقیقه 75 با یک عکس العمل زیبا دروازه تیمش را روی ضربه مطهری نجات داد و چند لحظه بعد نیز مطهری با بدشانسی مطلق ضربه خود را در چند قدمی دروازه تراکتور به بیرون زد تا بازی همچنان یک بر صفر بماند.
به این ترتیب علی رغم فشارهای دقایق پایانی تیم نفت، دروازه تراکتور بسته ماند تا شاگردان قلعه نویی با پیروزی ارزشمند یک بر صفر این بازی را پشت سر بگذارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد