تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 خبر بازداشت سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس شوکی بزرگ در روز کم سروصدای فوتبال ایران بود.



به گزارش "تک گل"، در حالی که از شب گذشته مشخص بود که مکانی برای ادای پاره‌ای توضیحات به قوه قضاییه‌ای احضار می‌شود، او به محض حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شد. با انتشار خبر بازداشت سوشا اظهارنظرها درباره او پهنه رسانه‌های ورزشی را اشغال کرده و می‌توان اینطور پیش‌بینی که روزنامه‌های ورزشی فردا صبح تیتراصلی خود را به همین موضوع اختصاص بدهند.

بنابر آنچه که از دادسرای فرهنگ و رسانه خبر رسیده دروازه‌بان پرسپولیس در همین محل بیتوته می‌کند اما با توجه به آنکه فرد مشهوری است، درجه‌ای از تخفیف برای وی در نظر گرفته شده تا در بند نباشد. در عین حال گمانه‌زنی درباره اینکه او شاکی خصوصی دارد یا با درخواست مدعی‌العموم باید به دادگاه برود، ادامه دارد.

باشگاه پرسپولیس به عنوان کارفرمای مکانی هنوز هیچ واکنش رسمی یا غیررسمی نسبت به این خبر نداشته اما به نظر می‌رسد در جلسه فردای هیات مدیره تصمیمی جدی درباره این دروازه‌بان گرفته شود. دروازه‌بانی که حداقل 3 عضو هیات مدیره مخالف ادامه کار او در جمع قرمزپوشان هستند. با این وصف فردا هم صفحات رسانه‌های جمعی و اجتماعی همچنان در اختیار مکانی خواهد بود. این اتفاقی است که کاش به دلیل وجه مثبت شهرت او رخ می‌داد؛ گلری که همیشه به نظر می‌رسید پتانسیل مناسبی برای ستاره شدن دارد و شاید وقایع اخیر او را به خود بیاورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد