تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئیس سازمان لیگ ادعا می‌کند که ماجرای شکایت عربستانی‌ها از ایران فقط در حد جو رسانه‌ای است.



مهدی تاج گفت که دل بخواهی نیست که عربستانی‌ها نخواهند در ایران بازی کنند.

عربستانی‌ها درگیر سیاست شده‌اند
نکته اول که در مورد شکایت عربستانی‌ها وجود دارد این است که دل بخواهی نیست که آنها نخواهند در ایران بازی کنند یا ترجیح بدهند، در کشور دیگری بازی کنند، نکته دوم هم این است که به نظر من مسوولان فدراسیون عربستان درگیری سیاست‌بازی شده‌اند. همین مربی النصر چند سال پیش به ایران آمد و از امنیت در ایران تعریف کرد و حالا من نمی‌دانم که این بحث‌هایی که مطرح می‌شود برای چیست.

عربستانی‌ها هنوز شکایت نکرده‌اند
تا جایی که ما اطلاعات کسب کرده‌ایم، عربستانی‌ها هنوز از ایران شکایت نکرده‌اند و صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند در حد جو رسانه‌ای است. اگر مطمئن شویم که آنها به AFC شکایت می‌کنند، ما هم شکایتی را تنظیم می‌کنیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهیم. ما در جلسه هیات رئیسه امروز این موضوع را تصویب کردیم.

قرارداد خاکپور آماده است
من خیلی در جریان ریز مسائل تیم‌ملی نیستم اما تا جایی که می‌دانم آقای کفاشیان قرارداد آقای خاکپور را آماده کرده بود و فقط امضای آن مانده است. فکر می‌کنم این ماجرا به پیگیری‌های آقای کاشانی برمی گردد که بتوانند شرایط را برای حضور ایشان فراهم کنند.

به تیم امید امیدوارم
من بسیار به صعود تیم امید به المپیک امیدوار هستم چراکه ما در این مدت بازیکنان جوان خوبی به فوتبال معرفی کردیم که آنها می‌توانند در ترکیب تیم امید موفق باشند ضمن اینکه از نظر مدیریتی و برنامه ریزی هر کاری که لازم بود برای این تیم انجام دادیم. بازی‌ها را با وجود آلودگی هوا برگزار کردیم تا لطمه‌ای به اردوی این تیم وارد نشود. امیدوارم بچه‌ها خوب کار کنند و بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

کی‌روش به ایران برمی‌گردد
من از وضعیت آقای کی‌روش اطلاع دارم و ایشان به طور قطع بعد از اتمام مرخصی‌شان به ایران برخواهند گشت و ما می‌توانیم از وجود ایشان در فوتبالمان استفاده کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد