تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، پیام صادقیان که پیش از بازی‌های هفته هفدهم از طریق اینستاگرامش اعلام کرد نمی‌تواند در نفت تهران بماند و بعد از آن نیز در لیست فروش این باشگاه قرار گرفت با پیشنهاد خوبی مواجه شده است.



صادقیان در روزهای اخیر تصمیم قطعی برای جدایی از نفت گرفته بود اما علیرضا منصوریان تاکنون اجازه رفتن به این هافبک را نداده ولی ظاهرا تلاش‌های سرمربی این تیم هم بی‌نتیجه بوده است و نفتی‌ها قصد دارند با دریافت مبلغی از باشگاه جدید صادقیان رضایت‌نامه او را صادر کنند.

هنوز مقصد نهایی صادقیان مشخص نیست اما شنیده‌ها حاکی از آن است یکی از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که صنعتی هم است به هافبک نفت پیشنهاد 500 میلیون تومانی داده و به او گفته‌اند که این مبلغ را لحظه عقد قرارداد پرداخت خواهند کرد اما صادقیان هنوز تصمیم نهایی نگرفته و مردد است که این تیم را انتخاب کند یا به دیگر پیشنهادات رسمی‌اش که از بین باشگاه‌های صبای قم، فولاد خوزستان و راه‌آهن است جواب مثبت دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد