تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احتمال حضور پیام صادقیان در تیم صبا وجود دارد.



به گزارش "تک گل"، پیام صادقیان که به احتمال فراوان جدایی‌اش از نفت تهران طی روزهای آینده انجام خواهد شد از چند تیم پیشنهاد دریافت کرده است که صبای قم، فولاد خوزستان، راه‌آهن یزدان تهران و یک باشگاه دیگر نامه رسمی به تیم او داده‌اند.

صادقیان که به دلیل عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر بهانه جدایی از نفت تهران گرفته است یکی از اولویت‌های اصلی انتخاب تیم جدیدش را مسائل مالی عنوان کرده اما این امکان وجود دارد هافبک نفت به دلیل رابطه خوبی که علی دایی با وی دارد و اینکه سرمربی صبای قم قبلا حمایت‌های زیادی از این بازیکن پرحاشیه در پرسپولیس داشته است او را مجاب کند دوباره شاگرد این مربی شود.

دایی خواهان صادقیان است ولی این بازیکن هنوز نمی‌داند پیشنهاد مالی بالاتر از صبای قم را بپذیرد یا به تیمی برود که سرمربی سابقش در آن است و به حضور او نیاز دارد. باید دید صادقیان جواب حمایت‌های دایی در پرسپولیس را با رفتن به صبا خواهد داد یا به تیم دیگری خواهد رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد