تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حسن خسته‌بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی معتقد است تراکتورسازی با اعمال زور و صرف پول در قبال ملوان کاری کرده که خارج از عدالت است.



خسته‌بند در گفت‌وگویی گفت: حتما شما هم در جریان اتفاقاتی که در چند روز اخیر ملوان افتاد هستید. انتقال شبانه مهدی شریفی بازیکن ملوان به تراکتورسازی برای اولین‌بار اتفاق نیفتاده و ما پیش از این بازیکنانی در رده‌های امید داشتیم مثل ثاقبی و پوررحمت‌الله که اهل انزلی هستند ولی در زمان سربازی باشگاه تراکتورسازی از آنها استفاده کرده است.

او ادامه داد: تکرار گرفتن بازیکنان سرباز ملوان از طرف تراکتورسازی در حالی که در حال حاضر ملوان تنها نماینده گیلان، مازندران و گلستان در لیگ‌برتر است که جزو کلان شهر محسوب نمی‌شود و همیشه ملوان با تیم‌های لیگ‌برتری و تیم‌ملی همکاری داشته چنین رفتاری از طرف تراکتورسازی درست نیست.

وی افزود: متاسفانه تراکتورسازی چند سالی است با اعمال زور و به صرف اینکه پول دارد، کاری کرده که از عدالت و انصاف به دور است. در مقابل ملوان با کمبود مالی که داشته همیشه تلاش می‌کند تا اسپانسر مناسبی جذب کند و سربازانی که در حقیقت 30درصد از سهم ملوان هستند، می‌توانند در حفظ تیم در لیگ‌برتر و همچنین کسب رده‌هایی که با شأن ملوان همراهی داشته باشد، کمک کند.

خسته‌بند گفت: آقای باران چشمه پیش از این اعلام کرده بود که مهدی شریفی بازیکن ملوان است اما تراکتور از نقطه دیگری فشار آورده به صرف اینکه می‌خواهد در بازی آسیایی به میدان برود، شریفی را جذب کند. ولی این اتفاق خوبی نیست چون باعث به وجود آمدن اختلافات قومی و در میان تماشاچی‌های 2 تیم ملوان و تراکتورسازی می‌شود. اگر از لحاظ اخلاقی و ورزشی هم به این مساله نگاه کنیم، این کار مسوولان تراکتورسازی درست نبوده است.

نماینده مردم انزلی افزود: در ابتدای فصل هم تمام بازیکنان خوب و ستاره سرباز با فشار تراکتورسازی به این تیم رفتند و من فکر می‌کنم دوستان ما در هیات فوتبال و فدراسیون باید در جذب سربازها انصاف به خرج دهند.

او اضافه کرد: امروز در مجلس توماری را با امضای نمایندگان جمع کردیم که قرار است به دست ریاست محترم جمهور و همچنین سرلشکر دکتر فیروزآبادی برسد ضمن اینکه من خودم با وزیر ورزش هم صحبت کردم و ایشان هم قرار شده پیگیر این ماجرا باشند، در حال حاضر ملوان دچار آشفتگی است. هیات مدیره دسته جمعی استعفا داده، بازیکنان اعتصاب کرده‌اند و ملوان از لیگ پانزدهم کنار کشیده است.

خسته‌بند با اشاره به سبقه ملوان گفت: در حالی که نزدیک انتخابات هستیم، باید بین مردم انگیزه ایجاد کنیم و آنها را امیدوار کنیم. من هم دوست دارم که عزیزان خیلی دوستانه بیایند به تیم ملوان که تیم ریشه‌داری است و بازیکنانی چون قایقران و غفور جهانی در آن بازی کردند را یاری رساند. فوتبال برای مردم انزلی و مخصوصا در میان جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد و بارها ثابت شده که می‌تواند تفریح مناسبی برای جوان‌ها باشد. پس بیاییم دست به دست هم دهیم و مشکلات ملوان را کاهش دهیم تا با روحیه مردم فوتبالدوست انزلی هم بازی نشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد