تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مکانی بازیکن پرسپولیس است اما ما دنبال دروازه‌بان هستیم به این خاطر که ایمان صادقی از جمع ما جدا شده است و حتما باید یک دروازه‌بان جایگزین او کنیم.



به گزارش "تک گل" ،  برانکو ایوانکوویچ پس از حضورش در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس است و طبیعی است که او برای روشن شدن وضعیتش به باشگاه آمده باشد اما نمی‌دانم بین او و مسئولان باشگاه چه صحبت‌هایی مطرح شد و در این مورد می‌توانید از باشگاه سوال کنید.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا او، مکانی را در تمرین پرسپولیس تحویل نگرفته است، یادآور شد: چه کسی به شما گفته من سوشا را تحویل نگرفتم؟ چرا برای پرسپولیس حاشیه سازی می‌کنید؟ وقتی شما آنجا حضور نداشتید از کجا می‌دانید که بین من و سوشا چه صحبتی مطرح شده است؟ همه ما استقبال خوبی از مکانی کردیم و او را در آغوش گرفتیم. این صحبت‌هایی که شما مطرح می‌کنید غیرواقعی است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جانشین برای سوشا مکانی هستند، یا نه گفت: مکانی بازیکن پرسپولیس است اما ما دنبال دروازه‌بان هستیم به این خاطر که ایمان صادقی از جمع ما جدا شده و حتما باید یک دروازه‌بان جایگزین او کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا پیوستن حقیقی به پرسپولیس صحت دارد یا نه، گفت: من از مذاکره باشگاه حقیقی بی‌اطلاع هستم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد